Hallo, ik ga komende zomer naar Australië, meerendeel naar de oostkust. Ik ben dan nog maar 17, ia het dan wel mogelijk voor mij om daar een nachtje te stappen? Of doen ze daar moeilijk over?
Hallo René,
ik heb je vraag op een Australisch forum gezet en ziehier: Caravaners Forum - Since 2000 - Information De algemene strekking is dat jou niet veel zal gebeuren maar dat de ‘publician’, de kroeg- of caféhouder, zwaar wordt aangepakt.
Dankjewel Willem! Het is dus eigenlijk beetje hetzelfde als hier in nederland, ze zullen om mijn ID vragen en als de bar wordt betrapt zullen ze zwaar in de problemen komen… Nouja de hoofdreden om naar Australië te gaan is natuurlijk ook niet om te zuipen maar om het land te zien ;p
En bereid je er op voor dat drank behoorlijk duur is. Zelfs bij Aldi Australië: http://www.aldiliquor.com.au/beer/lagers
Groet,
Willem
Soow, ja dat is zeker wel prijzig ja! Bedankt voor je hulp
Hoi René,
ik weet niet of je het nog volgt, maar ze gaan nog een poosje door Caravaners Forum - Since 2000 - Information
Haha ja, en ze hebben nog steeds bijna allemaal dezelfde mening: gaat waarschijnlijk niet lukken ;p