Stamtafel kletstopic, deel III

Had het ook al opgemerkt Rien,beide hebben gepost in het even voorstellen forum.
Eerlijk gezegd vind ik dit een vorm van wantrouwen,zelf zou ik dat nooit pikken dat mensen zich gaan moeien in een forum waar ik beheerder ben(was)
Maar ja… wie ben ik…
Gelukkig kunnen we in deze topic onze mening kwijt,zonder iemand te kwetsen.

Yo relax. Als ik er heb gepost dan is dat toeval, zag ik het voorbij komen in de tijdlijn. Lotte is nieuw, laten we haar vooral de goede weg op helpen. Ze is in ieder geval al goed bezig om dagelijks redactioneel items te plaatsen (foto vd week etc). Lotte zou kunnen kijken hoe we weer meer structuur kunnen krijgen in het team?

Nou bedankt Daniella,nog een goede vlucht morgen ! :kus:

Ik ben relaxt Jeroen,snap eerlijk gezegd niet waarom je zegt dat alleen Lotte heeft gepost in het “even voorstellen forum”.
Wat betreft Lotte,ja ze is goed bezig !
Had ze vroeger de honneurs waargenomen in de plaats van Valery,dan hadden we nog samengewerkt om wereldwijzer op te waarderen.

snap eerlijk gezegd niet waarom je zegt dat alleen Lotte heeft gepost in het “even voorstellen forum”.

Omdat ik dat niet wist :slight_smile: Zoals gezegd kwam ik er vanuit de tijdlijn.

Morgen kerstavond, ik maak de salade. Alles in huis, moet helemaal naar de supermarkt voor maar liefst 1 krop sla…

25e vertrek ik. 's Ochtends, dat wel. :slight_smile: Morgen ben ik nog gewoon in ons koude kikkerlandje. Toch bedankt, Georges! :kus:

Zo zou ik het ook op kunnen vatten, past wel in het huidige bewind. Maar voorlopig kies ik er nog even voor om het als onwetendheid te beschouwen…

Doe je goed!

Euh… Jeroen en Lotte hebben iets gepost in het voorsteltopic?! Waarom maken we ons daar druk om? Is toch de bedoeling op een forum dat we reageren op topics. Ik reageer ook af en toe wel eens in het voorsteltopic, meestal vanuit de tijdlijn.

Dat neemt niet weg dat ik het kwaliteit vind van voorheen Georges en nu Rien dat ze zorgen dat iedereen een welkom krijgt!

Laten we niet op alle slakjes zout gaan leggen tijdens de kerstdagen.

Have fun!

Ik mag gewoon werken… :frowning:

Lucky you Thijs,ik moet pas op 26/01/2016 beginnen te werken.:biggrin:

De weersverwachting voor Punta Cana de komende 5 dagen
vandaag/morgen/zaterdag/zondag/maandag
Min (°C) 21° 20° 20° 19° 19°
Max (°C) 29° 29° 29° 29° 30°
Neersl. (%)85% 85% 80% 80% 70%

Net iets meer dan hier…

Ben benieuwd of we nog sneeuw krijgen deze winter…

Klopt allemaal wel! :smiley: Wat de neerslag betreft, het zijn gelukkig maar een paar buien. Alles zeiknat, maar gelukkig snel weer zon.

Het waait wel verschrikkelijk hard, op het strand word je gezandstraalt.

Altijd beter dan de Hollandse regen…

Hoi Daniella,
Hoe was je vliegreis verlopen,veel turbulentie gehad?
Zou eerlijk gezegd niet weten hoe lang je er over vliegt naar Punta Cana?

Al regelmatig een quiz gemaakt op wereldwijzer dus weet dat het lastig is om vragen te maken maar nu begint het wel heel veel op plaatjeszoeken te lijken.

Nogal he. Dacht dat we al een dergelijk topic hadden…

Nou ik heb liever dat ze vragen stellen in plaats van die zoekplaatjes.(ben daar niet sterk in)

Prima vliegreis! Af en toe wat turbulentie, vooral toen we gingen dalen.

Er stond dat het 10 uur zou duren, maar uiteindelijk vlogen we 8 uur en 45 minuten. De terugreis zou ongeveer 9 uur moeten duren, volgens het ticket.

Morgen (bij jullie al vandaag) gaan we naar de hoofdstad, Santo Domingo. :slight_smile: