Bedankt Oranje voor jullie inzet vanavond… slik …slik…slik… 400 euro kwijt !!!
Ingezet op oranje… laatste jaar zeker geen wedstrijden van ze gezien?
Tipje: inzetten op mislopen wk2018 is veilige weddenschap! (Tenzij er dratische veranderingen plaatsvinden in de gehele knvb.)
Mocht Nederland nou wel hebben gewonnen, dan zou Georges vast een mooi bedrag hebben gekregen. Meesten hebben gewed op verlies, neem ik aan. Wanprestaties van Oranje iedere keer.
Nu kan ik veilig Rusland supporten :teeth: en natuurlijk België.
Nou we spreken wel over een paar duizend euro dat ik kon winnen Daniella !
Had 5 wedstrijden gespeeld en alles juist behalve Nederland.
Echt balen…
Zuur… (maar niet onverwachts)
Lekker hoor, aankomende zomer geen enkele straat vervuild door die oranje zooi :biggrin:
Zo ik heb het een beetje gehad met die amateurs,misschien moeten ze dit boek eens lezen om hun spelniveau naarboven te krikken!
http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/5/9/6/8/1001004006448695.jpg
Doe nou niet, ze zijn net zo goed bezig…
1.67x1.91x1.91x1.57x (1.55*) * quotering Nederland x400 euro=…
Niet mis. Zeker balen…
Wow… mijn hoogste inzet op een voetbalwedstrijd was 5 euro… Die inzet heb ik gedaan op het moment dat Robben tegen IJsland met een blessure het veld uitging, 5 euro op winst IJsland… heeft me nog leuk wat opgeleverd.
Nee, eens met Theiz, je had het kunnen zien aankomen.
Vanaf het moment dat Guus stellig beweerde vooral niet door te gaan op de manier van van Gaal, maar weer terug wilde naar de “Hollandse school” (waarvoor we dus het spelersmateriaal niet hadden, alsdus grote Louis) wist ik dat we in de moeilijkheden zaten.
Zijn we al uitgenodigd als tegenstander voor de uitzwaaiwedstrijd van Wales?
Wales is net wat te hoog gegrepen, ze gaan Albanië uitzwaaien…
Ja, dat zeiden ze in Studio Voetbal ook, maar dat denk ik niet.
Het doel van een uitzwaai-westrijd is toch dat de thuisploeg een mooie dikke overwinning kan halen… Dan komt Wales toch nog net iets meer in de buurt dan Albanie…
Zo ben juist terug thuis van nachtarbeid,brrrrrrrrrrrrr het was berenkoud !
Sorry beste vrienden hier op wereldwijzer,
Voorlopig kan ik jullie berichtjes niet beantwoorden omdat ik gewoon met de griep zit.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.
Nou: Beterschap dan maar weer he!
Sterkte Georges!
Zal het nodig hebben vannacht,ze verwachten veel regen.
Dus je gaat met je griep gewoon werken???
Dat klopt Rien kan niet anders,ze rekenen op mij !
Ik ben precies een opgewarmd lijk,geen kracht in mijn lichaam,zelf het eten smaakt me niet.
Zal blij zijn dat het maandag ochtend is dan kan ik een dagje rusten.