Dat het zo droog, zo stil is… die actievere tijd van toen komt wellicht niet meer terug. Diegenen die het nog kunnen weten : denk maar eens aan een heleboel gebruikersnamen die 3 ,4 of zelfs 5 jaar geleden regelmatig in de een of andere rubriek actief voorbij kwamen. Met al wat op WW fout gegaan is, hebben door het aanhouden van struisvogelpolitiek enerzijds een aantal mensen hun account opgezegd, anderzijds behouden anderen hun account maar zijn stilzwijgend vertrokken, een enkeling onder hen kijkt wellicht af en toe langs de zijlijn nog eens op het forum, nog anderen houden zich heel afzijdig door nog uitsluitend minimaal op een enkel subforum actief te zijn, enz…
Het is niet algemeen dat het tijdperk van reisforums zijn tijd heeft gehad. Er zijn intussen andere bronnen om rechtstreeks antwoord op je reisvragen te vinden, dat wel. Nochtans zijn er reisforums, o.a. anderstalige reisforums, die nog steeds een zeer actief gebruikerspubliek hebben met een diversiteit aan reisvragen én belangrijk: reacties/antwoorden hierop ! Meerdere landen en sub-forums op WW. : geen vragen of geen antwoord, het resultaat is idem = stagneren.
De afgehaakte gebruikersnamen zie je m.i. hier niet meer terug, aan dit item nog tijd verspillen is verloren energie.
De winter wordt nog een depressieve tijd voor jou :zon02:
@Afrika Fan : een quote van jouw spinsel, maar ik voel me geenszins aangesproken. Closed !
Stancy,
Ik ben me daar bewust van dat indertijd de leiding verkeerde beslissingen heeft genomen.
Maar we moeten ook toegeven dat sommige mensen het op de spits dreven met hun uitlatingen en verwijten richting wwz. (remember de boycot op het Thailand Forum)
Als ik dit achteraf bekeek was dit niet onze slimste zet,veel vrienden en nieuwe leden verloren nadien.
Ik tref daar ook schuld aan,we hadden dit op een volwassen manier kunnen oplossen.
Deze problemen kwamen tot stand door de uitlatingen en censuur van de persoon die toen het Syrie forum beheerde(artikel : betreffende haar ervaringen met Thailand) en natuurlijk ook door de ban van een gewaardeerde lid.
Andere brandjes in de reiscafe werden ineens brandstapels,er was iemand die me zelf terecht wees op een typfout
Nadien kreeg ik allerlei verwijten naar mijn hoofd gesmeten in ongepaste taalgebruik,zo is de bal aan het rollen gebracht.
Dat het 5 a 6 jaar geleden drukker was op wwz die tijd komt spijtig genoeg niet meer terug,er zullen wel verschillende uiteenlopende redenen zijn waarom de leden en forumbeheerders afhaken.
Deels door werkzaamheden,alsook de ruzies onderling tussen de leden,mensen zijn gauw op de tenen getrapt.
Zelf kan ik de problemen niet oplossen,maar ik doe mijn best om de mensen te helpen met al hun verzuchtingen.
Voor wat het waard is… Ik kon je post altijd wel waarderen. Enerzijds nuttig en soms met een kritische noot. Prima!
Idem (maar dat weet je wel)
Het weekend is weeral begonnen,morgen uitslapen tot een uur of 9 en nadien een fietstochtje maken richting Nederland (Hoogerheide)
#1767 dd. 18/09/2015 @georgessiam : Vooreerst : Héél leuk nieuws te vernemen dat je gezondheid prima vooruitgaat ! Het ga je goed…! Het is absoluut niet mijn bedoeling om op oude zaken terug te komen. Het is “closed” voor mij, maar vermits je Thailand, Syrië aanhaalt wijs ik er toch op dat ik er weet van had maar hier niet bij betrokken was. Jij weet dat, ik weet dat, sommige anderen ook, maar recentere forumers kunnen eruit opmaken dat je mij hierover aanspreekt. Ik weet dit is niet zo bedoeld maar het kan zo overkomen voor wie die toestanden niet heeft gevolgd. Daarom alsnog dit bericht. Je herinnert je wellicht eveneens dat er andere problemen geweest zijn waar ik meer dan mijn steentje heb bijgedragen om het uit te klaren, in een aanvaardbaar taalgebruik, en heb iedereen aangeraden zijn pen te beheersen opdat er geen slot aan het bewuste topic zou komen: diegenen die er destijds gereageerd hebben deden dat zeker correct… alles bleef echter zoals het was, de fout werd niet rechtgezet… Het was toen wel echt een brug te ver, “men” heeft het immers voor de tweede keer volledig bewust de mist laten ingaan. Dat heeft blijvend sporen nagelaten, ook bij een aantal blijvers die voortaan wijselijk afstand houden van elke mogelijke polemiek op WW. Zelf werd ik bij een correcte reactie zinloos en volledig ten onrechte rechtstreeks aangevallen op het Italië Landenforum door de forumbeheerder/moderator. Het heeft niets te maken met een depressieve tijd zoals hoger wordt gesuggereerd en beaamd door actievelingen en kenners op het forum : nl. lid sinds 09/2011 met 10 berichten in 4 jaar tijd (09/2015), een beamer lid sinds 02/2014 met 3 berichten op 9mnd, en nog eentje lid sinds 03/2011 met 3 berichten in 4 jaar tijd. Interessant gegeven, zo’n aantal interacties brengt een forum in beweging, hierdoor gedaan met droog en stil, gaan zij de believers worden van positieve en nuttige interacties aan vraagstellers? (sic).
Ik kan me vaag nog herinneren dat er problemen waren op het Italie forum,weet niet ofdat ik toen had gereageerd (mijn geheugen is een zeef stancy,zal de ouderdom zijn)
Nou ik vind dat je vroeger altijd correct en met de beste bedoelingen je steentje hebt bijgedragen,om de boel te sussen.
Ik vind en de meeste onder ons spijtig dat je niet veel meer actief bent hier op wereldwijzer,maar ik begrijp je standpunt volkomen,Stancy.
=== Een rust momentje? Neem even dit Italië topic door : http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=166965&p=994300#post994300 vanaf waar een Stef7sa een bericht plaatste. Problemen op het Italië forum? Die waren er niet. Don Agucho heeft nog te leren om iets draaiende te houden, zeker weten ! Een topic waar ik nuttige info deelde. Op een zeker moment komt er een B&B'er , Stef7sa, uit regio Lombardije promo maken met een onjuiste omschrijving van de geografische ligging van dit gebied waar zijn B&B staat. Letterlijk leest dit alsof dit gebied in Toscane ligt. Ik duid hierop, verbeter en eindig met een kwinkslag. Don Agucho ageert zinloos kwetsend, bindt daarna in, maar trapt zelf nog eens na. Veel erger is de attitude van WW door andere problemen die konden worden opgelost volledig te negeren.
Ik zal het morgen eens rustig op mijn gemak lezen Stancy ! ![]()
Ik kan op WW een opgemaakte tekst met alinea/paragraaf niet meer als dusdanig op het forum plaatsen. Na het verzenden, zie ik bij de publicatie op het forum dat de tekst in een blok samengeperst wordt, alhoewel bij anderen er wel degelijk splitsing in paragrafen mogelijk is. Zelfs bij klik op “bekijk eerst een voorbeeld” wordt de tekst reeds samengeperst. Ergens iets technisch ? Iets verkeerd aangevinkt ? (Eigenlijk een vraag voor de helpdesk maar wordt daar nog wel gereageerd?) P.S. Sorry, dit bericht mag hier verwijderd worden en verplaatsen aub naar “Kletstopic”.
Nice:)
Wij zijn super nice. :teeth:
Ik lig al in bed, moet morgenvroeg opstaan om 4:00am (werken)
Pfoe, wat een tijd.
Het is hier erg stil in kletstopic,waar zit iedereen?
:dag:
Zo kort van stof Rien! ![]()
:nod: