Hoi Rien,
Is dat normaal dat ik zo’n heimwee heb om terug te gaan naar Thailand?
Nee, het is nou eenmaal een heeeeel sterk virus ![]()
Nou ik heb altijd veel last bij thuiskomst,het zal nog wel een paar weken duren voordat ik weer het dagelijkse ritme onder de knie heb.
Ben volop aan het zoeken voor een goedkoop ticket op het internet,gewoonlijk moet je daar rap bij zijn want voordat je het weet zijn ze voor je neus weggekaapt.
Had eigenlijk gedacht dat je nog paar daagjes weg zou zijn… maar fijn dat je er weer bent. (Al denk jij daar vast anders over)
Via Wereldwijzer app
Nou ik had echt mijn best gedaan om als allerlaatste in te checken (dacht ik?..) nadien kwamen er nog zo’n 6 mensen uit het niets opdagen.
2 mensen hadden het geluk om nog een paar dagen langer te verblijven,ach…als de prijzen worden verdeeld ben ik er nooit bij.
Ik had graag nog een dag of 2 willen vertoeven in Bangkok,maar herlaas het heeft niet mogen zijn.
Zo, klaar met werken en naar huis. Heb de ijskast gevuld met La Trappe dubbel, welke ik al hoor roepen ![]()
Iemand trek in een Belgische donkerblonde? :bier:
Ik heb het al een paar keer gedronken Robert,het heeft een zoete smaak met een fris en zacht aromatisch karakter.
Natuurlijk mag je er niet veel achter elkaar drinken,straf biertje!
Gisterenmiddag had ik nog een paar Leffe’s gedronken ( bevat 8,5% alcohol )met een paar vrienden op de cyclocross (Veldrijden) in Heusden Zolder die werd gewonnen door Lars van der Haar.
De belgen kwamen in deze koers niet aan te pas. ![]()
:feestje: Is er nog 1tje over???
Die ga je toch niet nu al nuttigen?!
Nope, allemaal weg. Ik ga straks een nieuwe portie halen voor oud op nieuw, maar ik neem wel wat extra voor jullie mee :feestje:
Muchas gracias señor.
Al bijna een week stil hier…
Dat mag je wel zeggen Rien,ben eens benieuwd wanneer Daniella terug actief is op wwz?
Die lijkt wel van de aardbodem verdwenen, reageert nergens meer op ![]()
Ik had al eens een email verstuurd naar haar,maar ze reageert niet.
Hopelijk is dit van tijdelijke aard,want ik mis haar een beetje.
Ze is ons helemaal zat Georges!
![]()
Neen Rien,ze is ons helemaal niet zat,er zijn momenteel andere dingen waar ze prioriteit moet aangeven.
Tourtel of palm green lukt mij beter!!!
Goeie morgen! De Duitse bakker met verse broodjes komt zo, dus wees snel met bestellen! Zo nu eerst een bak koffie ![]()
Morgen !
Hmmm, lekker kopje (euh … kopjes) koffie. Alweer een uurtje aan het werk :koffie: