Have fun Georges!
’
Sent from my C1905 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
![]()
Ik durf er zelfs ![]()
van te maken…
3 had ook weer overdreven geweest… :biggrin:
Zo, na een lang weekend (vrijdag t/m maandag) weer aan het werk. Uiteraard deze 4 dagen goed benut en een behoorlijke trip gemaakt met de kamper: donderdagavond 250 km tot grens Despeñaperros. Vrijdag naar Coll Vert nabij Valencia. Zaterdag het aquarium van Valencia en zondag het museo de las ciencias.
Zondagavond richting Alcázar de San Juan (overnachting). Gisterochtend eerst een bezoek aan Campo de Criptana om de reuzen van Don Quijote te aanschouwen alvorens terug naar huis te rijden.
Een weekend goed besteed lijkt mij!
Zekers!
In navolging van Ard Schenk heb ik besloten om ook maar eens een medaille te verkopen om met het geld een mooie grote reis te maken.
Wie biedt?
No offense, maar volgens mij kom je daarmee niet verder dan de Utrechtse Heuvelrug…
Bod niet geldig ![]()
Ik ben al lang niet meer aan de stamtafel geweest, maar ik kom er maar even een met jullie drinken :bier:
:bier:
Een reismicrobe is zo bijzonder, iets geheel apart, reden van actie en interactie op een reisforum. Maar soms kan je te maken hebben met zo’n ander soort microbe, eentje die ten onrechte/zinloos een smet op iemand probeert te werpen, dan kijk je over de drempel van de tijd naar de horizon : je haalt eens diep adem, je recht je rug en neemt afstand, m.a.w. ik stop met berichten/reageren op WW.
De reacties van de Don Agucho, moderator/forumbeheerder op het Italië Forum zijn er niet alleen ferm over maar zijn volledig ten onrechte/zinloos. Ik heb zoveel gepost op het Italië Forum en heb er niet de minste aanwrijvingen gehad.
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=166965 **vanaf #12 **dd.09/12/2013 : “Rondreis Italië juli/augustus 2014”.
“geïrriteerde reactie, gemoederen in beweging brengt”, daarna zwakt hij af tot “een beetje flauw” maar trapt hierbij zelf na.
Misschien niet direct, maar wanneer het Topic weggezakt/niet meer recent is, vermoed ik dat berichten in dit Topic worden verwijderd(=je kan ervan op aan welke berichten). Dat noem ik dan willekeur.
Ik denk dat mijn taalgebruik voor iedereen op het Forum aanvaardbaar was hoe moeilijk een enkele keer het onderwerp ook was, maar ik heb het toch kunnen verwoorden op het Forum en iedereen aangeraden hun pen te beheersen opdat in het onderwerp niet zou geknipt worden, nl. “Fout in de Reisfotoverkiezing 2012”.
(ter info : Maanden later, stil en uitgedoofd, werd dit Topic in zijn geheel verwijderd, dat is evenzeer berichten verwijderen van “velen”. Niet relevant meer? Het forum staat vol met verouderde Topics, dat noemt men nu eenmaal “Het Archief”).
Deze showthread is/was http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=142785
Er zijn mensen die hier erg hun best doen en sommige forummers heb ik echt leren waarderen.
@ Stancy. Ik ken het topic niet en heb ook verder niet de behoefte om het door te lezen, maar ik denk persoonlijk dat we door je besluit wel een goed en informatief lid armer zijn. Ik hoop dan ook dat het een beetje bezinkt en we je snel weer zien posten.
De tranen staan in mijn ogen,nog een paar uurtjes en ik moet spijtig genoeg het vliegtuig nemen naar huis. Hoofdelijk is deze vlucht overgeboekt zodat ik nog een paar dagen kan vertoeven in Bangkok!
Via Wereldwijzer app
Sterkte Georges!
DESDE SEVILLA OS DESEO:
!FELICES FIESTAS¡
Gracias corberana y que sea recíproco. ¡ Prospero 2014 para ti y los tuyos !
![]()
![]()
Aan alle WWzers :
Maak er een knallend 2014 van ! Veel reisplezier …
Zo, het eerste cadeautje is uitgedeeld ![]()