Best gedurfd zo’n camera meenemen, daar kan een lokaal gezin een jaar van eten…
Alles is relatief, beste meneer Zaan, alles is relatief.
Alles :cheer:
Best wel, ja :). Vraag staat in het Azië forum, niet in het Afrika forum.
‘k Was enkele jaren geleden in Ethiopië (individuele reis met 2 – geen videocamera), maar na 4 weken rondreizen ben je geen kenner, hé.
Verduld! Effe niet opgelet.
Staat nu in het goede forum. ![]()
Te vroeg gejuicht. ![]()
In december is er weer een concentratie van 4 dagen, daarna in maart 1 dag en daar wordt de selectie van 14 teruggebracht tot 12 die naar het kampioensschap gaan. Dus wachten tot maart…Zoals het er nu voorstaat maakt ze wel een goede kans, ze is 1 van de 4 midaanvalsters en ik denk dat er 3 door gaan (misschien 4), ze is zeker niet de minste van die 4 (wel de jongste).
Hooguit een ervaringsdeskundige
Sent from my GT-I9100 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Zo vanmorgend thuis gekomen van mijn nachtarbeid,ik dacht ga nu eens lekker slapen tot een uur of 11,tja… vergeet het maar!!
Bij de buren,waren ze aan kappen en breken,alsook stond de radio aan,bye bye lekker bedje!
Slapen is voor watjes!
Zo hou je mooi tijd over om vakantieplannen te maken.
tja…was echt aan slaap toe,Thijs !!!
Nu zie ik dat het heel lang duurt voordat de pagina’s hier op wereldwijzer worden opgeladen.
Heb nog massa werk te doen,(oa :interviews maken,pm berichten beantwoorden,peilingen etc… )
Het zal voor een andere keer zijn vrees ik,Thijs! (met zo’n trage snelheid kan ik niet veel doen hier op wwz!!!)
Tot straks misschien.
georges.:chin:
Al dat gepraat over slapen, ik moet gewoon nog een half uur werken…
Sent from my GT-I9100 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Wees maar blij, dat je werk hebt . . .
Ik moet nog een uurtje en dan zit mijn werk er weer op voor vandaag. Ben ook wel moe: van 09.00 tot 15.00 is niet nikslol2
Inmiddels alweer lekker thuis en vrij tot maandag 22:00 ![]()
Nou ik moet vanavond en morgenavond weeral op,zal ik blij zijn dat het woensdag is, dan hop richting Bangkok!
Eerste wat ik laat doen is een lekkere massage van 2 a 3 uur,nadien gevolg door een heerlijk fris pintje bier.![]()
Dat is een verkapte happy-end :biggrin:
Dus vanaf die dag krijgen wij het weer druk met het waarnemen van je taken?
Geeft niets hoor!
:biggrin:
Lekker even wezen uitwaaien in het park.