Stamtafel kletstopic, deel III

Vijf vragen aan VideJo (beheerder van zichzelf)

1) Ben je echt?
Ja, net als Sinterklaas

2) Ben je Videoot?
Nee, ik ben verder geheel gezond.

3) Heb jij een rugzak?
Nee, ik ga altijd op reis in een groep.

4) Bent u getrouwd?
Ja, maar niet met een Turkse Vakantieliefde.

5) Heb je een beroep?
Nee, ik ben vrijwilliger in de huishouding.

@ VideJo : Grappig ! Zo herken ik je meteen …

Op mijn emailtje reageer ze ook niet !

Komt wel weer goed…

11 dagen is best lang…

Hoe lang duren jullie vakanties?

Mijn blitzbezoek naar Thailand duurt ocharme,20 dagen, (volgende maand)maar de rest van mijn verlofdagen spaar ik op voor volgend jaar dan kan ik lekker 3x op vakantie gaan naar…

Antwerpen?

Ik ga over een poosje 30 dagen naar Ethiopië . . .

Wat is een poosje?

Kijk, nu heb ik een probleem, want als ik dat verklap, dan weten de Zware Jongens van de Donald Duck ook, dat ik dan niet thuis ben.

Tuurlijk…

In principe zou ik in augustus 2014 een maand met de camper weg willen, maar als mijn dochter uiteindelijk in de volleybalselectie van Andalucía wordt opgenomen zal ik in april een week vakantie nemen om bij het spaans kampioenschap voor autonome regeringen aanwezig te kunnen zijn.
En dan wordt het in augustus maar 3 weken. Vandaar dat we nog niet weten waar we precies allemaal heen gaan. We zien het wel.

In beide gevallen dus leuke trips!

Zeker weten!

Hopen dan maar dat je dochter in de selectie wordt opgenomen, dat is natuurlijk het mooiste!

Wanneer weet je dochter of ze bij de selectie zit ? Best spannend voor een meid van 12 !

Ik had een vraag gesteld in het forum van Africa over de invoer van een deftige video camera in Ethiopië. Daar kwam geen enkele reactie op. Hoe zou dat toch komen? Had ik het ergens anders moeten zetten?

Zijn er veel Ethiopië kenners? Dat kan ook het probleem zijn…

Al zag ik dat je vraag wel beantwoord is. :feestje:

Tja, door mijzelf! En ik hoefde nu niemand te bedanken voor hulp.