Stamtafel kletstopic, deel III

Nou ik heb de laatste wedstrijden gevolgd van het Nederlands team,en ik moet zeggen het was niet oogstrelend.

Nou, de eerste vijf minuten afgelopen vrijdag waren absoluut niet slecht :slight_smile:

Ik vind voetbal over het algemeen niet zo oogstrelend. Bij een belangrijkere wedstrijd is de sfeer meestal gewoon leuk, dat vind ik het leuke aan voetbal. Niet zozeer het spel.

Sent from my GT-I9100 using Wereldwijzer

Nou de sfeer,er waren tijden dat men amper speelde voor een paar duizend toeschouwers,maar nu de resultaten zijn komt het volk massaal hun Belgische Nationaal ploeg aanmoedigen.
Alle thuiswedstrijden waren uitverkocht (45280) in een mum van tijd.

**Enkele sfeerbeelden over de wedstrijd:Schotland- Belgie van verleden vrijdag.
Kijk ook eens (rond de 59 seconde van het filmpje) naar de massa Belgische supporters
**[video=youtube_share;GAAjbTQQunw]Scotland 0-2 BELGIUM's highlights | World Cup 2014 qualifying Group A | 2013/09/06 - YouTube

Gezellig hoor, De Rode Duivels. :smiley:

Blijft een rare “sport”…

Zo ik ga me klaar maken om te gaan werken met de nacht.
Het is hier bij ons in het noorden al een hele dag aan het regenen.
Ik weet één ding ik zal kletsnat thuis komen morgenvroeg (buitenwerk) ook zal ik morgen niet veel kunnen slapen,want de elektrieker staat morgen voor mijn deur om 8:00am.
Hij moet nieuwe stopcontacten plaatsen met aarding.
Hopelijk kan ik nadien nog wat gaan slapen,in iedergeval slaapwel voor iedereen.
groetjes,georges.

Werkse!

Ik dacht dat jij treintjes deed besturen… Maar aangezien die meestal een dak hebben zal ik me wel vergissen.

Sent from my GT-I9505 using Wereldwijzer

Hoi Thijs,
Neen open werktreinen er is wel een klein afdakje waar je kan schuilen maar dat is ook alles.
Ben vanmorgend thuisgekomen om 6:15am ,heb een klein 2 uur geslapen vermits ik moest opstaan om 8:00am om de elektrieker te ontvangen.
Zal morgenvroeg mijn slaap maar inhalen.

Zo nog een uurtje surfen op wereldwijzer,en daarna kunnen we weeral gaan invliegen.
Ik weet niet hoe het gesteld is met het weer bij onze Noorderburen,maar hier in Antwerpen is het al een paar uur aan het regenen.

De laatste keer dat ik de regenmeter leegde was er sinds het gisteravond is gaan regenen in totaal al 50 mm gevallen… en gezien het feit dat het nog steeds regent…

Ook direct ontdekt dat ik lekkage heb… Is me nooit eerder opgevallen, maar 't is dan ook niet vaak ZOOOO nat.

Volgens mij is het hier amper droog geweest, gedurende de dag. Ik werd wakker van de harde regen en toen ik 's avonds rond half 7 thuis kwam, regende het nog. Inmiddels is het wel droog, geloof ik. Ik duik ook maar m’n bed in. :slight_smile:

Over een uurtje zit de werkweek er weer op! Slaat nergens op, ik weet het. Maar het is wel fijn:D

Dan pas? Ik heb al sinds gister 23:00 weekend.

Sent from my GT-I9505 using Wereldwijzer

Nou ik heb vandaag maar een snipperdag genomen,had nog wat last aan mijn schouder (s’nachts geen oog dichtgedaan)

Weekend! :cheer2:

Ja vreselijk, maar gelukkig mag ik maandag om 22:00 weer terugkomen:p

Hoi Daniella,heb jij plannen voor het weekend of blijf je lekker thuis?

Ik heb nog niet echt plannen, echt lekker weer is het nu ook niet. En jij, Georges?