Wat een eigenwijs secreet aan de telefoon bij 333 Travel :finger:
Goede morgen,
Wat doen jullie op een regenachtige dag,lekker lang uitslapen,achter de pc zitten of staat er een uitstapje op jullie programma?
Zelf hou ik het wat rustig,ben juist naar de warme bakker geweest,straks nog een paar filmpjes bekijken die ik gisterenavond heb opgenomen van de tv.
Hi Georges,
Het is hier gelukkig (nog) niet regenachtig.
Ik ben een aantal berichten van mijn dochter aan het lezen, ze is gisteren weer voor 6 weken naar Japan gegaan en heeft nu alweer teveel uitgegeven… Mooi he die jonge meiden ![]()
Ik ga zo de stad in, mijn vrouw moet stemmen (nieuwe burgemeester). Is het in meer landen zo dat de avond voordat je ergens voor moet stemmen (wat in Argentinie verplicht is overigens), je geen alcohol kan krijgen in winkels en zelfs niet in restaurants? Op zich misschien wel een goede reden, maar als je net met vrienden een hapje gaat eten is het toch wel saai zo zonder flesje wijn op tafel ![]()
lol! Over onzinnige regels gesproken!
Sent from my GT-I9505 using Wereldwijzer
Mja, ik vind het ook erg overdreven, maar goed. Wat wél weer een goede regel is: op de dag van verkiezingen is het OV gratis ![]()
Goede morgen vrienden,zal vandaag niet veel aanwezig zijn hier op wereldwijzer,moet straks gaan werken.
Nu iets anders,verleden vrijdag heeft ons nationaal voetbalteam een prima zaak gedaan om te gaan winnen in Schotland.
Zo staan ze nu riant aan kop van het klassement met 5 punten voorsprong,dit mag niet meer mis lopen.(ticket naar Rio)
Het zou wat zijn dat Nederland en Belgie elkaar treffen in de poule reeksen van de wereldbeker !
Zoals Nederland nu speelt (slappe vod) zijn ze een hapklare brok voor de Belgen,of heb ik het mis met mijn redenering?
groetjes,georges.
Goedemorgen Georges!
Nederland speelde inderdaad voor geen meter, maar het is nu ook weer niet zo dat Nederland altijd een aanfluiting is. Die hapklare brok durf ik voor nu dus nog te betwijfelen, maar een wedstrijd Nederland - België zou zeker leuk zijn. ![]()
Werkze vandaag, in ieder geval!
Sent from my GT-I9100 using Wereldwijzer
Ja, maar ik heb die wedstrijd dan het liefst als allerlaatste wedstrijd van het toernooi…
(droom lekker verder C4th)…
Wie weet, dromen mag. :biggrin:
Het is in Zuid Amerika, dus een Zuid Amerikaans team wordt gewoon WK he. En met Messi in onze gelederen weet ik wel wie dat wordt ook :cheer:
En die krijgt een rot-schop van een gefrustreerde Italiaan… Einde droom :dag:
Of een kopstoot van een opgefokte Fransoos.
Hoi vrienden ben juist Thuis (een dagje gewerkt van 11uur aan een stuk) morgenavond moet ik de nacht op.
Nu om nog even terug te komen op het Nederlands elftal,ik vind dat er minder Nederlands talent aanwezig is dan een paar jaar geleden.zie voorbeeld de 2-2 tegen een dreumesland als Estland)
Net als eerder FC Utrecht en Vitesse strandde ook Feyenoord in de voorronde van de Europa League. Alleen Ajax, PSV en mogelijk AZ kunnen dit seizoen voorkomen dat het Nederlandse clubvoetbal nóg verder wegzakt.
Talent genoeg, maar nog te weinig toppers. Kleine wisseling van generaties dus komt vast weer goed.
Keertje bagger wedstrijd kan gebeuren.
Ps. Dat Feyenoord eruit vloog tegen veel rijkere Russische club uit een veel sterkere competitie is jammer maar logisch.
Sent from my GT-I9505 using Wereldwijzer
Hoe denken de voetballiefhebbers over de opmars van de Belgen,zouden we kans maken om brokken te maken op de wereldkampioenschappen in Rio?
Als ik de kranten moet geloven zijn we een gevaarlijke outsider?
Nog een beetje ver weg Rio…
Belgïe doet het wel verrassend goed op het Europees kampioenschap basketbal!
Jammer dat ze van Israel verloren na overwinningen op UK en Duitsland en een erg krappe nederlaag (1 punt) tegen Ukraine.
Ik vind de Belgen momenteel een heel erg goed team hebben. Sterker nog, als Nederland en Belgie elkaar voor het “eggie” tegenkomen, dan ben ik bang dat de Hollanders wel eens het onderspit kunnen gaan delven.
(en ergens gun ik het die Belgen ook wel eens)
Nou volkomen mee eens,zoals de Belgen nu spelen zie ik weinig ploegen de Belgen kloppen momenteel(buiten Brazilie,dat is een andere verhaal)
Weet je dat er meer dan 9000 supporters de verplaatsing hebben gemaakt naar Glasgow?
Nu nog een nieuw voetbaltempel en we zijn voor jaren vertrokken.
Ik geloof best dat België nu beter speelt dan dat het voorheen deed, maar het is niet zo dat Nederland nu iedere wedstrijd bagger speelt. Mijn schoonvader had er flink de pest in, maar ik heb eerlijk gezegd weinig van de betreffende wedstrijd meegekregen. :biggrin:
Sent from my GT-I9100 using Wereldwijzer