Stamtafel kletstopic, deel III

¡¡Felices Fiestas a tod@s!!

1 like

Vrolijke Kerstdagen wereldwijd!

2 likes

Namens Australië Wereldwijzer
**Fijne Feestdagen **

2 likes

Steek jij vuurwerk af tijdens oud en nieuw, of ben je net als ik slechts toeschouwer?

Ik steek zelf geen vuurwerk af en kijk er vanaf de zolder naar. Van mij mag het centraal door de gemeente worden georganiseerd :sweat_smile: En die harde knallen komen behoorlijk binnen. Hier in Nijmegen wordt het vuurwerk sinds zaterdag al weer afgestoken.

1 like

Het mooiste vuurwerk is live te zien vanuit Sydney, let op kijk vanaf 13.45 uur om 14.00 uur is het in Australië al 2025
!Live Sydney New Year’s Eve 2024
https://www.youtube.com/watch?v=nHLxv_nwwsg

Oh…kan beter ook plaatsen in Reiscafe… :grinning:

1 like

Iedereen een prachtig nieuw reisjaar gewenst!!! :partying_face::partying_face::partying_face:

1 like

Wie gaat er naar de Vakantiebeurs?
Deze wordt gehouden in Utrecht van 9 t/m 12 januari 2025
Koninklijke Jaarbeurs

Jaarbeursplein 6, 3521 AL Utrecht

1 like

Ik ben gisteren bij de vakdag geweest :+1: Altijd leuk om aan het begin van het jaar weer wat bekenden tegen te komen.

2 likes

@Kees_Down_Under en jij?

Was heel gezellig om je daar toevallig tegen het lijf te lopen! Mijn tiktokje over de opening is viraal gegaan hahaha. Weet nog steeds niet wat die mensen ondertekend hebben…

1 like

Ha Marguerita! Zeker toevallig, gezellig dat je even naast me kwam zitten nadat je over de curling baan was gestruikeld :wink:

Heb je een linkje naar je tiktok bericht? Ben benieuwd…

En wat ze hebben getekend is het “Bijzondere Bijstand bij Crisis in het Buitenland Convenant (BBC)” En die afkorting hebben ze er zelf bijgezet :sweat_smile:

Zie:

Whahaha BBC… dat kun je ook op uhm… diverse manieren interpreteren ja…
Dit is mijn tiktokje:

En levensgevaarlijk die curlingbaan :rofl: :sweat_smile:

1 like

British Broadcasting Channel! Onder anderen… :grin:

Maar het was inderdaad wat vaag, ik begreep het ook niet direct. Maar het verklaart wel de ontzettend saaie speech van de minister, ik geloof dat hij het daar over had. Die man mag nog wel op speechles (niet te verwarren met speechless :smiling_face:).

1 like

@Jeroen Nee ben niet geweest dacht dat langer duurde dan 1 weekend :laughing:

Je kunt nog gaan, is nog tm zondag :wink::beach_umbrella:

1 like

Er schijnt volgend jaar een nieuwe vakantiebeurs te komen in Den Bosch, omdat veel reisorganisaties ontevreden zijn:

Met “elementen van muziekfestivals, gastronomie en pretparken” :neutral_face:

2 likes

Wereldwijzer Reisforums aanwezig bij de Dutch Travel Blog Awards!

2 likes