Komt geen einde aan bij je Georgie… Alles goed gegaan?
Heb me gisteren half in slaap laten doen,men heeft 4 spuiten gezet in de onderrug.
Moet dit nog 3x laten doen kortelings.
Voorlopig werkt het middel niet,dus blijven we maar lijden.
Vervelend kerel, hopelijk slaat het eerdaags aan.
Cortisoneninjecties?
Wie? JM Pfaff?
Of kenacortinjecties?
De Belgen zullen wel de eerste ronde overleven,in de tweede ronde worden ze eruit geknikkerd ! Ik zet geen enkele euro op die Belgen maar op Duitsland.
Vies benauwd weertje…
Speciaal voor corberana heropenen wij de Stamtafel Kletstopic, deel III
Ik ben verkouden. Nog meer mensen hier allergisch voor koud weer? En toe aan een warm land? ![]()
Buenos dias,
Zeer vereerd Kees!
Hier is het een graad of 15 en bewolkt.
Nee nog niet verkouden, heb vorige maand de griepprik gehaald of dat helpt is afwachten. Allergisch voor koud weer heb ik niet, ik wil dat het een keer goed winter wordt in Nederland zoals die we vroeger meemaakte maar dat zit er niet meer in denk ik.
Wat vinden we van het nieuws dat de Formule 1 in Zandvoort verdwijnt na 2026?
Hmm, heb hier niet echt een mening over.
Ben wel ooit een keer op de fiets van Krommenie met een vriendje naar Zandvoort gereden om mijn favoriet Nelson Piquet live te zien.
Hij werd er toen (naar mijn mening met opzet) afgereden door de heer A. Prost.
Nu volg ik de F1 zijdelings.
Jos lijkt mij trouwens een beetje een over het paard getild, nogal vervelend ventje (en daar maak ik waarschijnlijk weinig vrienden mee).
Ja toch wel jammer dat het stopt. Voor wat ik heb begrepen is het een behoorlijk financieel risico voor de organisatoren, zeggen ze zelf. En dat zonder staatssteun zeggen ze, wat een sneer zal zijn naar andere landen? Of een tip naar de huidige regering? ![]()
Er is hier in Den Haag zomaar een deel van een flat weggeslagen door een explosie ![]()
Je hoort de laatste tijd wel vaker over explosies / aanslagen…
Ja is triest dat dit allemaal gebeurd, een rare tijd!
Ervaringen mee?
Nee dat niet, maar kan tegenwoordig bij iedereen in de straat gebeuren ![]()