Vanaf september 2006 hebben wij diverse stageplaatsen in kenia.Ben je dol van afrika,verschillende culturen en mooie natuur?dan dit is je kans.Wij vragen geen inschrijfkosten en je wordt begeleid van tot a tot z.
Bekijk onze website. http://www.buffalotrailsafrica.com
bij mij doet je link t niet…was wel nieuwsgierig eigenlijk
hé raar, bij mij werkt die perfect!
lijkt me ook een interessante organisatie, al zeker één van de goedkopere!
bij mij vandaag ook, zou wel een storing zijn geweest…
hoi! Ik kon de link wel openen, maar alleen de projecten op de site niet. Ben wel nieuwgierig naar de projecten die jullie hebben. Ik wil in november/december 2 maanden vrijwilligerswerk/reizen. Ik weet nog niet waarheen, maar kenia lijkt me wel een goede optie. Wil alleen niet heel veel geld besteden aan de organisatie. (zoals de meesten zo te lezen) Heeft er iemand tips? groetjes marije
Hoi,
Ik ben vorige week net teruggekomen uit Ghana. Geweldige tijd gehad en zou het liefst zo weer terug gaan. Ik wil jullie wijzen op de organisatie aidme-ghana. De meeste organisatie’s plaatsen hun vrijwilligers in de wat grotere steden zoals Tamale. Aidme-ghana is gevestigd in Wa. In dit plaatsje is grote vraag naar vrijwilligers, ze hebben verschillende projecten zoals werken in een weeshuis, ziekenhuis, op scholen, guinea-worm projecten, restauraties enz. De site word op dit moment bijgewerkt waardoor de prijzen niet helemaal kloppen, ook is het mogelijk om voor een kortere periode dan 2 maanden te werken. Heb je zelf nog andere plannen of voorstellen dan kun je ook altijd een mailtje sturen.
Binnenkort zal kort videos van onze projecten te zien op onze website. Http://buffalotrails.nl.
Hallo
Ik ben ook erg geïnteresseerd in jullie projecten! Maar kan op de website inderdaad niet zoveel informatie vinden. Bijvoorbeeld wat de verschillende projecten inhouden, of er vaste startdata zijn, etc.
Wordt de website in de toekomst nog verder uitgebreid / aangevuld? Ik wil volgende zomer graag een aantal weken naar Afrika, dus ik heb nog even :-).
Judith
de website wordt binnekort meer overzichtelijk.onze vrijwilligers zijn hard aan werken.wij vragen voor jullie geduld.