Stageplaats

Hoi hoi

Ik ben op zoek naar een stageplaats voor volgend jaar februari 2007.
Nu ben ik benieuwd hoe jullie aan jullie stageplek zijn gekomen.
Hebben jullie zelf gezocht of het gedaan via een stagebureau?
Ben benieuwd naar jullie reacties!

Groetjes Brenda

Hallo Brenda,

Voor meer informatie over stageplaatsen in Suriname. Bezoek onze website op www.stagesuriname.com

Met vriendelijke groeten,

Simone Reeder
Intercedent
Het Stage Center Suriname

Beste Brenda,

Een stage in Suriname is absoluut een onvergetelijke ervaring en ik ben erg blij te horen dat jij hiernaartoe wilt gaan. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor Suriname kun je veel betekenen.

Wij van Stageloket Suriname, zouden je graag willen helpen bij het vinden van een stageplaats. Check voor meer informatie onze website: www.stageloketsuriname.nl.

Succes met je keuze!

Groeten Nynke

Beste Brenda,

naast de vele stagebureaus, die tegenwoordig als paddestoelen uit de grond schieten, is het ook niet moeilijk om zelfstandig iets te vinden. In welke sector zoek je een stageplaats?

Gr. Diana

Hoi Diana,

Ik zoek een stageplaats in de profit sector. Het liefste bij een ICT-bedrijf, bank, etc. Ik doe de opleiding Facility Management en het bedrijf waar ik stage wil lopen moet beschikken over een facilitaire afdeling. (van enige omvang).

Groetjes Brenda

Dag Brenda,

in die sectoren heb ik zelf helaas geen connecties en of tips. Succes iniedergeval met je zoektocht, je zal ongetwijfeld een hele mooie periode tegemoed gaan!

Gr. Diana

Zelfstandig zou ik idd eerst een plek proberen te zoeken, die buro’s zijn handig maar wel duur. Ik heb helaas geen conecties in jouw sector, maar begin eens met een telefoonboek ofzo van suriname te bekijken…( of via internet zoeken…zo heb ik mijn plaats ooit ook gevonden…)