Stage

Hallo,

Ik doe spw 3… samen met 2 klasgenoten willen wij graag in het buitenland stage lopen… Nou hebben wij dit gevraagd aan onze stagebegeleider en die vind alles goed… zolang we het zelf allemaal regelen… dus reis, stageplek, woonplek en alles wat erbij komt kijken!! we moeten ook alles zelf betalen…
Wij moeten in totaal een jaar stage lopen… vanaf februari 2006 tot de zomervakantie en vanaaf september 2006 tot februari 2007
Nou kan het waarschijnlijk al niet meer het 1e half jaar… en we zoeken zoveel mogelijk informatie hierover…
kan iemand hier infomatie over geven? en een eventueel contactpersoon in suriname die ons verder kan helpen??

oja hoe kunnen we dit alles het beste aanpakken??

Beste Esme,

De stage helpdesk Suriname heeft enkele mogelijkheden voor jullie.
Jullie kunnen contact opnemen met [EMAIL=“stagehdsu@yahoo.com”]stagehdsu@yahoo.com

Beste Esme,

Ik ben ook van plan om in suriname stage te gaan lopen vanaf februari 2006. Ik heb zelf al wel wat contacten in suriname die wat proberen te regelen. Verder is er ook nog de mogelijkheid om een stage bureau in te schakelen. Ik ga dit zelf ook doen. Joho is een bekend stagebureau dat wereldwijd vestigingen heeft. Ze brengen wel eenmalig 50 euro in rekening maar daarna kan je gebruik maken van hun diensten.
veel succes bij het zoeken…

groetjes,

Melvin :slight_smile:

Beste Esme,

Wat leuk dat jij en je 2 klasgenootjes jullie stage willen doen in Suriname. Het gaat zeker een onvergetelijke tijd worden.

Bij het vinden van een geschikte stageplaats (en eventuele andere zaken die je geregeld wilt hebben) willen wij, van Stageloket Suriname, je graag helpen. Je kan natuurlijk altijd een kijkje nemen op onze website www.stageloketsuriname.nl. Hierop staat ook nuttige informatie met betrekking tot stage lopen in Suriname.

Als je nog vragen hebt, kun je die natuurlijk altijd stellen. Zowel via dit forum als via onze mail [EMAIL=“info@stageloketsuriname.nl”]info@stageloketsuriname.nl.

Succes met de voorbereidingen!

Groetjes

Nynke Pool

Beste esme,

VPSI is goed stagebemiddelingsbureau in Suriname. Zij kunnen je misschien helpen. Email adres is [EMAIL=“vpsi@sr.net”]vpsi@sr.net. Succes ermee!

Groetjes Anouk

beste esmee,

hoop dat je hier iets aan hebt:

www.parbo.com dan klik je op stage in sur
dan sociale gids
en dan krijg je allemaal instellingen!

ik ga ook in feb’06 tot zomervakantie, in mn eentje, dus wie weet zie ik jullie daar nog wel! ik ben bezig met een stage, maar ik heb familie in suriname, dus het gaat allemaal ietsje makkelijker, want ze kunnen die organisaties persoonlijk benaderen!