Stageburo's

Hallo,

Ik studeer Social work en ik ben van plan om in 2006/2007 stage op Curacao te gaan lopen. Omdat een stageplek zelf regelen hier vanuit Nederland bijna niet te doen is ben ik op zoek naar een geschikt stageburo. Omdat je al gauw vrij veel betaald voor een stageburo wil ik graag een goede keuze maken. Heeft er iemand positieve of negatieve ervaringen met www.wereldstage.com of eventueel een ander stageburo (zoals: http://www.gpstart.com/)

Verders heb ik er echt heel veel zin in… maar het is toch ook wel spannend al die beslissingen die je moet maken dus bij deze: alle tips, adviezen of ervaringen zijn van harte welkom!

Alvast heel erg bedankt! :slight_smile:

Groetjes Evelien

P.s. owja en iemand nog tips voor een huisvesting :whistle:

[quote=Evelien20jr]
Hallo,

Ik studeer Social work en ik ben van plan om in 2006/2007 stage op Curacao te gaan lopen. Omdat een stageplek zelf regelen hier vanuit Nederland bijna niet te doen is ben ik op zoek naar een geschikt stageburo. Omdat je al gauw vrij veel betaald voor een stageburo wil ik graag een goede keuze maken. Heeft er iemand positieve of negatieve ervaringen met www.wereldstage.com of eventueel een ander stageburo (zoals: http://www.gpstart.com/)

Verders heb ik er echt heel veel zin in… maar het is toch ook wel spannend al die beslissingen die je moet maken dus bij deze: alle tips, adviezen of ervaringen zijn van harte welkom!

Alvast heel erg bedankt! :slight_smile:

Groetjes Evelien

P.s. owja en iemand nog tips voor een huisvesting :whistle:[