Stage

Hoi allemaal,

Ik studeer Toerisme en ik ben opzoek naar een stage plek als Front-office medewerkster. Ik moet vanaf april tot november 2012 stage lopen.

Ik heb al een heleboel bij google ingetypt voor meer informatie maar kan héél weinig vinden over ervaringen van andere mensen die stage hebben gelopen in een Zuid-Amerikaans land.

Waar ik nu precies wil stage lopen, ben ik nog een beetje over aan het denken. Brazilië lijkt me super gaaf, alleen de taal is Portugees, en ik ben nu Spaans aan het leren. Dus, om dan weer over te schakelen naar het Portugees… is dan een beetje zonde van al het Spaans dat ik geleerd heb. Een Spaans-talig land zou dan meer van toepassing kunnen zijn. Vandaar mijn post in het Costa-Rica forum.

Waar ik eigenlijk naar opzoek ben is naar ervaringen van anderen. Dus als je ervaring hebt met stage en dan liefst wat ik ook ga doen : Hotel-receptie. Laat dan wat achter, ben erg benieuwd naar andere verhalen. Tips zijn natuurlijk ook van harte welkom!

Greets!

Hoi Rosanja,
het lijkt me inderdaad te gecompliceerd om van spaans naar portugees over te schakelen…
Wat betreft de stage; neem eens kontakt op met Peter van Dos Palmas,
hij zocht kort geleden nog een stagiare voor o.a de hotel receptie, succes!