stage bemiddelingsbureau gezocht

Hoi allemaal!

In augustus 2013 wil ik graag een stage volgen van 4-5 of 6 maanden in Costa Rica. Dit moet vanuit mijn opleiding Spaanse taal en cultuur, en zit te denken aan een stage in de toerismesector.
Nu zijn er een aantal bemiddelingsbureaus, maar mijn vraag is of iemand van jullie hier ervaring mee heeft en er misschien een paar of 1 kan aan - of juist kan afraden?

alvast bedankt!

Hola,

Ik heb hele goede ervaring met On-Stage Latijns Amerika http://onstagelatijnsamerika.com/
Zij bieden ook veel stages in de toerisme sector aan in Costa Rica (maar ook in Nicaragua en Ecuador). Zie stagebank:ON-STAGE Latin America

Ik heb zelf een aantal jaar geleden via hun stage gelopen in Nicaragua, ook in het toerisme. Is echt super bevallen en zonder hen had ik nooit zo’n goede stageplek kunnen vinden. Verder regelen ze ook een taalcursus, huisvesting, etc. en andere services, zoals ophaalservice van het vliegtuig, persoonlijke meet&greet en begeleiding op je eerste stagedag, etc. Daarnaast zijn ze vergeleken met andere stage bemiddelingsbureaus goedkoop!

Succes met het zoeken van een leuke stage!

Saludos,
Sole

Dankje Sole89!

Ik had inderdaad al gehoord van On-Stage Latijns Amerika, maar ben blij dat ik nu ook iemand hoor die er een super ervaring mee heeft gehad :slight_smile:

Jeej Senna, dan zitten we op de goede weg!