Stage Visum

Hallo,
ik ga in januari afstuderen in Brazilie, nu vraag ik me af hoe dat andere studenten dit gedaan hebben met hun visum? Gewoon op een toeristen visum stage lopen? Volgens de ambassade moet ik exchange organisaties in BRazilie benaderen. Iemand hier ervaring mee?
Joep

ik heb in 2003 een half jaar stage gelopen in SP. Gewoon in het vliegtuig een toeristenvisum ingevuld en na 3 maanden een nieuwe gehaald door de grens over te gaan (arg).Meteen een goede reden voor je om naar Foz de Iguacu te gaan

Ik heb gelezen dat je gewoon bij het politiebureau 'm weer voor 3 maanden kan verlengen…

Ja dat klopt, bij de federale politie. Helaas waren wij wel 3 dagen te laat met het aanvragen, we kregen toen een boete van 90 real en een stempel in het paspoort dat we binnen 8 dagen het land moesten verlaten, :dag:vandaar dat we toen naar Argentinie zijn gegaan.

Wanneer moet je het precies verlengen dan?

Je moet het binnen 90 dagen verlengen. Ik heb er voor gekozen om een toeristenvisum te gebruiken.

Kan dat verlengen van je toeriste visum ook als je terugreis datum na de 90 dagen ligt? Groetjes

je moet een verlenging aanvragen VOOR het verstreken van je eerste 90tig dagen !
die verlenging kan dus idd nog eens 90 dagen bedragen