Stage vanaf november bij Sea Aquarium

Hallo allemaal,

Vanaf november heb ik de mogelijkheid om stage te gaan lopen in Curacao en wel in een sea aquarium…Is er iemand die misschien een soort gelijke stage heeft gelopen of gaat lopen???
En die mij verder dingen hierover zou kunnen vertellen?
Ben razend enthousiast hierover…en ben benieuwd naar jullie ervaringen/verhalen. :o

Groetjes Monica :smiley:

Hey Monica,

Heb zelf nog geen stage ervaring op Curacao, maar wel vakantie ervaring en Sea Aquarium das toch wel erg stoer moet ik toegeven.

Weet niet waar je gaat verblijven, maar sea aquarium dat ligt bij mambo beach en dat is toch wel een beetje the place to be.

Ik zou deze stageplek zeker aannemen want daar ga je geen spijt van krijgen.
Zelf ben ik vanaf 13 nov tot 13 april op het eiland aanwezig.

Gr, Pascal

Monica, YES DOEN sea aquarium is heel leuk! Ik heb er zelf een tijdje een paar keer meegedraaid. Ik weet niet wat je binnen S A gaat doen, … Kinderen en Dolfijnen therapie ? Of meer marien bioloog gerelateerd werk?

Wat heb je gestudeerd?

Nou veel plezier zal ik dan alvast maar zeggen. ik weet zeker dat het je zal bevallen.

Als je een auto aanschaft hier en je nog geen verblijfplaats hebt, check dan met mij of ik iets heb wat interesant voor je is. Zonder auto is het 2 bussen pakken naar sea aquarium, dan ben je een half uur minimaal onderweg. Er zijn dan meer interesantere plekken voor verblijf.

Ik moet zeggen dat veel wat aangeboden wordt aan stagieres, niet kan tippen met wat ik bied kwa faciliteiten, ligging etc.

Hallo, ik ben fleur en ben 18 jaar. Over 2 jaar ben ik klaar met mijn opleiding onderwijsassistent en wil graag naar het buitenland. Mijn droom is om met dolfijnen te werken en wil dit gaan proberen op Curacao. Heeft iemand hier ervaring mee, of heeft iemand een idee waar ik kan werken of stage lopen voor in ieder geval 2 maanden? ik heb al een paar organisaties gevonden waaronder Dolphin academy. Je kunt daar programma’s volgen maar het is niet duidelijk wat je daarna daarmee kunt. Is iemand al in curacao geweest die die programma’s heeft gevolgd?

Ik had gelezen dat jij ook stage ging lopen bij Sea Aquarium, hoe ben jij tot die stage gekomen?

groetjes fleur