Ik studeer toerisme en moet vanaf juli 2005 stage lopen. Ik wil dit dolgraag doen op Curacao. Nu sta ik ingeschreven bij Wereldstage en ze hebben een meeloopstage voor mij bij het Sea Aquarium (afdeling Animal Encounter). Kan iemand mij misschien vertellen hoe het daar is? Of heb je er zelf stage gelopen? Ik ben er erg enthousiast over en ik zou graag horen hoe het daar is!
Heb ik nog een vraagje: Ik kan kiezen uit een studentenhuis van 16 m2 of 20 m2 of op de studentenafdeling van van der Valk plaza hotel. Kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan kiezen? Hoe is de studentenafdeling van het van der Valk hotel?
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen
Tips zijn altijd welkom!!! :rolleyes:
Wat leuk dat je ook naar Curacao komt! Toevallig heeft een huisgenootje van mij hier op Curacao bij het Sea Aquarium gewerkt. En zij vond het heel erg leuk, lekker haaien en schildpadden voeren, foto’s maken van Sea lion encounters en swims. En klanten helpen met duiken. Heel relaxed allemaal.
Maar je vroeg over studentenkamers op Curacao. Ik woon zelf in Casa Lulu, dit is een heel gezellig studentenhuis waar wij met zijn 10en wonen. Dit is echt super gezellig met jongens en meiden. In Juli gaan er wel wat huisgenootjes weg, dus zijn wij nog op zoek naar gezellige huisgenoten. Kijk maar even op de site www.casalulu.tk
Succes met alles regelen en wie weet tot ziens op het zonnige Curacao!
Hallo Miriam, ik zelf heb 2 kamers die vrij komen.
hier zijn wat gegevens - fotos kunnen geregeld worden
Voor jonge mensen die op meeste fronten relaxed zijn 2 kamers te huur bij mij ( Brian, 27) in huis ,… ze zijn ruwweg 250 en 225 Euro. In antilliaans geld is dat 500 Nafls en 475 Nafls.
Kamers hebben airco. (10 uur per dag max!) ( stroom en water incl.)
kamers zijn deels gemeubileerd. beiden hebben een ingebouden klerenkast. 1 pers mattras en beddegoed.
keuken, bad- en zitkamer worden gedeeld. Video player en TDS (soort van Canal+, dus meerdere kanalen)