Stage & Taalcursus

Halloww!

Ik ga als alles goed gaat in september beginnen met een stage in Mexico, waarschijnlijk Acapulco.
Ik heb al wel Spaans gehad op school en ben net terug van een weekje in Spanje waar ik met school extra lessen heb gehad. Maar ik ken net de basis en ik wil het graag beter leren.
Daarom wil ik voordat ik op stage ga eerst een week of 3 spaanse lessen volgen.
Ik ben al wat dingen gaan uitzoeken op internet en het valt me op dat er grote verschillen zijn in prijzen!
Ik heb er eentje gevonden in Guadalajara, de eigenaar zit hier geloof ik op de site. Ik ben benieuwd of er mensen zijn met goeie of slechte ervaringen met een taalcursus in Mexico.

Of misschien zijn er misschien wel mensen die rond dezelfde tijd ook naar Mexico gaan? Lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden.

Groetjes Danielle

Hoi Danielle, ik ga ook naar Mexico in september voor een taalcursus en vrijwillgerswerk. Ik blijf ongeveer 3 maanden. Ik zit alleen ver weg van Acapulco, namelijk in Queretaro en later in Oaxaco. Acapulco schijnt wel erg mooi te zijn, mooie stranden! Veel succes iig! groetjes Linda

Ik ben druk bezig geweest met alles te regelen en mijn stage in Acapulco is nu rond!!

Ik ben alleen nog steeds op zoek naar een taalcursus. Omdat ik op acapulco aanvlieg moet het ergens zijn dat bereikbaar is daarvandaan. Ik heb zelf geen flauw idee!
Kan iemand mij helpen??? Please

Groetjes danielle