Talencursus Mexico

Hoi hoi, ik zag in het zomernummer van het Martinair blad in het vliegtuig een talencursus in Mexico staan. Accomodatie gelegen aan het strand je had 5 dagen in de week cursus 4 uur per dag en de organisatie regelde ook nog excursies enzo. Ze hadden een emailadres, maar helaas niet opgeschreven. Weet iemand de site van deze organisatie? thanx

Hoi,

Over een week vetrek ik zelf ook naar Mexico. Ik weet niet over welke site jij het hebt, maar zelf ga ik met deze:

http://www.study-spanish.com/index.html

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Heej Hoal en Erika

jullie topic is al ruim een half jaar oud, dus ik ben erg benieuwd of je al iets hebt ondernomen. Ik ben me nu namelijk een beetje aan het orienteren. :smiley: En van Erika hoor ik natuurlijk graag hoe ze het heeft gehad? Is de organisatie goed? Ik ben er nog helemaal niet bekend mee, dus geen idee of het een nadeel is dat het geen nl organisatie is.
Ik ben benieuwd…
groetjes

Topic is reed nu een jaar oud. Kan alleen nog maar toevoegen dat ik een school heb in Guadalajara www.glc.com.mx voor spaans en dat ik verder ervaring heb met IMAC dat ook een school is in Guadalajara. Als er mensen nog info willen hoor ik het wel.

Groeten,

Wouter

Hoi Wouter,

Ik wil ongeveer de eerste week van januari naar Mexico gaan. Ik wil daar mee gaan doen aan een project voor straat - weeskinderen ivm met stage van 5 maanden, opleiding maatschappelijk werk. Vanuit hier is het echt moeilijk om het goed te regelen omdat het via organisaties enorm duur is. Heb jij misschien tips of adressen voor projecten in Mexico? Vanuit mijn opleiding moet ik namelijk ook daar ter plekke begeleid worden door een stagebegeleider etc, hiervoor draagt mijn opleiding dan ook een bijdrage bij? Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet regelen… Het enige wat ik weet en wil is naar Mexico gaan!!! Verder is het mijn bedoeling om eerst een maand Spaanse lessen te volgen etc.
Alvast vriendelijk bedankt,
Femke de Heus

femke_prive@hotmail.com

Hoi Femke,

Heb hier geen ervaring mee. Wat ik ga doen is wat mexicanen vragen of zij hier iets over weten. Kan me bijvoorbeeld goed voorstellen dat de kerk hier dit soort dingen regelt. Ga het voor je na vragen. Wat je ook kunt doen is een onderwerp starten op dit forum. Levert vaak veel info op. Zodra ik meer weet zal ik dit posten.

Wouter