Ik ga, als alles goed gaat, begin september beginnen met mijn stage in Suriname. Ik ga 10 maanden stage lopen maar waar weet ik nog niet. Nu moet ik natuurlijk nog een ticket boeken maar alle tickets die ik op internet kan vinden zijn rond de 2000 euro… Volgens mij moeten ze toch echt goedkoper te vinden zijn? Of heb ik het nu helemaal mis?
Zijn er nog anderen die in deze periode stage gaan lopen in Suriname?
Nu heb ik nog een vraagje;
Ik doe de studie SPH.
En voordat ik naar het buitenland mag moet ik een aantal opdrachten maken.
Ik moet wat weten over de hulpverlening in Suriname. Van vroeger en van nu.
Nu heb ik al een tijdje op ineternet lopen zoeken maar ik kan niets vinden. Iemand die mij misschien kan helpen?
Hierboven heb ik al verteld dat ik verschillende opdrachten moet doen voor mijn stage. Nu moet ik ook een interview houden met iemand die in Suriname geboren is en er dus een tijd heeft gewoont. Dus nu is mijn vraag; Of er iemand op dit forum zit die mij kan helpen?
kan ik jullie van deze plek vervoer vanuit de luchthaven naar de plaats van bestemming aanbieden , tevens ook een vaste taxi met
een 7 persoons 4wd busje om je overal waar je maar wilt te vervoeren .
veiligheid gegarandeerd , trouwens de chauffeur is een dame met veel rij ervaring .
kosten van de luchthaven naar de stad … zijn srd 150 ongeveer €45 voor 7 personen …
Wij kunnen ook naar verblijfplaats voor jullie zoeken
mail maar : giwa162@hotmail.com voor meer informatie
Succes verzekerd en een betrouwbare service zonder bemiddelingskosten.
Stichting Hijaz Suriname
Hanelamstraat 4 - Livornosteeg -Paramaribo - Suriname.
00597-8604175
Succes verzekerd en een betrouwbare service zonder bemiddelingskosten.
Stichting Hijaz Suriname
Hanelamstraat 4 - Livornosteeg -Paramaribo - Suriname.
00597-8604175
Eventueel regelen wij ook uw vervoer van vliegveld naar gehuurde pand.