Stage / reisgenoot gezocht west Afrika!

Hoi allemaal!

Mijn naam is Laura, 21 jaar. Volgend jaar ga ik 5 maanden stage lopen (van begin februari t/m juni)
Mijn zoektocht naar een stageplek is gericht op Gambia. Een klein west Afrikaans land met een geweldige cultuur!

Ik ben opzoek naar een reis maatje, of mede stage genoot! Misschien ben je van plan vrijwilligerswerk te gaan doen?

Ik ben vaker in Gambia geweest om familie die daar werkt (en soms woont) op te zoeken. Omdat dat appartementje soms leeg staat, heb ik dus de mogelijkheid om daar te verblijven. (met zwembad!)
Ook kan ik via familie aan contacten komen (bijvoorbeeld restaurant eigenaren, hotel eigenaar, scholen etc.)

Verder is Gambia echt een geweldig land! maar 5.30 uur vliegen! En daar leven is absoluut niet duur!
Ook is toerisme rustig aan in opkomst. Er is daar dus nog genoeg aan te passen, te beleven en te doen!
Alles is mogelijk en niets is te gek!

Welke avonturier gaat met me mee!? Nieuwsgierig naar Gambia? En wil je er voor één of meer maandjes uit?
Laat het me vooral weten!

Groetjes!!

Hallo Laura!

Je berichtje spreekt mij erg aan!
Het lijkt mij fantastische om vrijwilligerswerk te doen in afrika.
Alleen ik kan pas op reis na april, want dan ben ik afgestudeerd als verpleegkundige.
Jou stage tijd staat vast?

Groetjes Lisse