Wil jij in een internationale omgeving werken? Vind je het bovendien niet vervelend om op Curaçao te werken? Lees dan verder…
Voor ons stagebemiddelingsbureau zijn we op zoek naar een stagiair die de handen uit de mouwen wil steken!
De **werkzaamheden **zijn o.a.:
· Inschrijvingen ontvangen van Nederlandse studenten;
· Deze goed bestuderen en zorgen dat de inschrijving compleet en duidelijk is;
· Intensief contact met de ingeschreven student houden;
· Mogelijkheden tot stage bekijken & hier een mogelijk geschikt bedrijf bij zoeken;
· Bedrijven bellen, afspraak maken;
· Een goede match maken tussen student en bedrijf.;
· Klantencontact;
· Contracten maken tussen student en bedrijf;
· De voorbereidingen treffen voor de werkvergunning van de student;
· Introductiegesprek voeren tussen student en stagebedrijf;
· Helpdesk zijn voor studenten. Mochten ze problemen hebben, dat ze jou dan kunnen bellen;
· Studenten ophalen van het vliegveld en naar hun huisvesting brengen;
· Intake gesprekken voeren;
· Daarnaast de tijd (in goede verhoudingen) om aan opdracht voor school te werken, welke GPstart voorlegt.
Eisen & eigenschappen
· Moet goed prioriteiten kunnen stellen;
· Moet goed overzicht kunnen houden;
· Initiatiefrijk;
· Sociaal;
· Ondernemend;
Spreekt het bovenstaande je aan en lijkt het je wat om naar Curaçao te komen om het team te versterken? Meld je direct vrijblijvend aan op onze website: www.GPstart.com.
Allemaal leuk en aardig, maar ik ken diverse mensen die zich bij dit stagebureau hebben ingeschreven en nooit meer iets hebben vernomen. Waaronder IK! Na diverse keren te hebben gemailt en te hebben gehoord dat ik ben voorgesteld aan bedrijven, hoor je niks meer, maar nu wel een aanbieding plaatsen hier op het forum. Toch raar als je ziet dat de site vol staat met vacatures! 
Daisy, wellicht even goed om de werkwijze toe te lichten om misverstanden te voorkomen. Iedereen die zich inschrijft krijgt in principe een ontvangstbevestiging, dus hoort sowieso wat van ons. Daarna worden profielen/cv’s voorgesteld aan de bedrijven waar de vacatures beschikbaar zijn. Uiteraard kiezen zij, zoals bij een sollicitatie, uit meerdere profielen, de voor hun beste uit. Degene die niet zijn uitgekozen proberen we nog bij andere vacatures te matchen, maar je zult begrijpen dat net als bij een sollicitatie er geen garantie kan zijn omdat het bedrijf uiteindelijk de voor haar beste stagiaire uitkiest. Dus geen garantie dat we iedereen kunnen helpen, maar wel de garantie dat we ons uiterste best doen voor iedereen en daarmee is het voor heel veel studenten wel een goede manier om aan een leuke en interessante stageplaats te komen. Ik hoop dat deze uitleg eea meer verduidelijkt voor je.
Beste mensen,
Ook ik ben op zoek naar iets op curacao, alleen niet naar een stage.
Voor volgend jaar in de maanden juli en augustus zou ik graag een soort van vakantiewerk willen doen, maar dan met meer uitdaging dan iets wat in Europa te vinden is. Vandaar dat ik het verderop zoek. Het liefst zou ik bij iets wat verwand is aan het toerisme werkzaam zijn, waar ik voor kost en inwoning werk. hetzelfde eigenlijk dus als werken op een camping in spanje bijv. maar dan op curacao en niet op een camping.
Heeft er iemands tips waar en hoe dit het beste aan te pakken is?
Bij voorbaat dank!
Groeten,
Tukster