Stage in Mongolie

Boeken,films, documentaires, reisverslagen foto’s. Ik heb het allemaal bekeken en ik wil nu echt 3 of zes maanden stage lopen in Mongolie. Ik weet dat het veel werk zou zijn en veel geld zou kosten. Ik kwam tot de ontdekking dat een retourtje met het vliegtuig alleen al 2000 euro kost. Dus wie heeft er nog meer stage gelopen in Mongolie en kan zijn ervaringen vertellen. Ik wil zelf graag stage lopen bij een Engelstalige krant in Ulan Bataar, ervaring in de journalistiek heb ik wel.

Over stage kan ik je niet veel vertellen.
Ik weet wel dat daar een Nederlander zit op zo’n 80 km van de hoofdstad.

Vliegen is inderdaad erg duur, de trein is een goede en leuke optie!

:wink: Vrijwilligerswerk in Mongolië | Projects Abroad
ik heb goede ervaringen met ze :slight_smile:
groetjes

Daar heb ik inderdaad van gehoord alleen het project kost voor 3 maanden alleen al 3000 euro. Ik denk niet dat ik dat binnen anderhalf jaar bij elkaar zou kunnen krijgen.

kijk eens op beursopener.nl, daar heeft mijn zus een leuke beurs vandaan kunnen halen!
succes

neem de trans-mongolie express!
veel leuker en op zich goedkoper en leuker als vliegen…
SIW heeft wel werk in ulaan bataar bij een krant.
succes!! en als je in augustus vertrekt, laat maar weten, ik ga dan ook met de trein!!

Oja? Waar kan ik dat vinden dan? Ik heb het zelf niet op de website gevonden.

sorry ik heb geloof ik vandaag wel 50 sites bekeken… dacht siw, maar blijkbaar die dus niet.
wel gevonden bij : Vrijwilligerswerk in Mongolië | Projects Abroad
geloof dat ik het nog op een andere wat had gezien, maar kan me echt niet meer heugen waar nog meer…
ik had in elk geval gewoon op google gezocht op vrijwilligerswerk, en kwam zo dus ook op deze site waar ze stages etc ook verzorgen.
maar denk dat Joho je ook kan helpen, alhoewel je dan weer lid moet worden.

Die had ik inderdaad ook al gevonden, al vind ik 3000 euro + reiskosten wel erg veel voor 3 maanden werken :stuck_out_tongue:

ja ze zijn echt belachelijk duur…
als ik die andere site tegen kom zal ik hem nog opgeven…dacht op nog een site gezien te hebben…