Ik ga 30 augustus alleen naar cusco toe om stage te lopen. Ik ga stage lopen in casa hogar la esperanza. Ik vroeg me af of mensen hier dit kennen, want ik ben erg benieuwd naar ervaringen! En zijn er nog meer mensen die rond deze tijd naar cusco gaan of zijn, want ik ga alleen en zou het leuk vinden om met mensen in contact te komen die ook gaan.
Hoi Michelle,
Wat leuk dat je dat gaat doen. Hoelang verblijf je in cusco?
Lijkt me een erg mooi project waar je gaat stage lopen. Ik heb er het een en ander over gelezen. Was van plan om daar vrijwilligerswerk te gaan doen. Maar dat gaat er toch niet van komen dus kan je daarbij niet verder helpen.
Ik kom namelijk 17 september aan in cusco ik ga daar een maand spaansecursus volgen en daarna rond reizen. ( ook in mijn eentje) lijkt me leuk om met je in contact te komen
Groetjes Merel
Wat leuk!! Ik ga eerst ook een maand spaanse les volgen en daarna begint mijn stage. Ik blijf er in totaal 10 maanden. Zou me leuk lijken om elkaar daar te ontmoeten!
Ik wil in januari stage gaan lopen in Cusco. Ik heb wel al een stage plek gevonden bij een reisbureau, maar moet nog toestemming van school krijgen dus nog even afwachtten of het doorgaat of niet.
Hoi,
Wat ontzettend leuk! Ik heb anderhalve maand geleden Peru verlaten en ben op doorreis naar Buenos Aires. Ik heb 4 weken Spaanse lessen gevolgd in Cusco en nog 4 weken rondgereisd in Peru. Waar gaan jullie Spaanse lessen volgen?
Groetjes Sharon
Hee allemaal,
Ik vlieg binnenkort ook naar Cuzco: op 22 augustus kom ik daar aan. Dan denk ik ongeveer 3 weken taalcursus te doen en hierna kijk ik de komende maanden verder aan.
Ik ben ook alleen dus stuur maar een berichtje voor contactinformatie!
Groet,
Daniël (21)
Al ben ik dan niet meer in Cusco, kijk is op de pagina http://www.aboutcusco.com/
Zij hebben mij enorm geholpen met alles! Ze hebben contact met een van de grotere Spaanse scholen in Cusco, waar je natuurlijk van moet houden, maar gegarandeert snel vrienden
Dankje!
Die site verwijst inderdaad meermaals naar de school Amauta, volgens mij inderdaad de grootste taalschool van Cusco. Het zou me zelf niets verbazen als die site eigendom was van de taalschool.
Op mij komt het over als een te commerciële instelling: ze vragen stukken meer dan andere scholen en rekenen ook nog eens inschrijf-, verander- en betalingskosten, wat op mij niet zo’n goede indruk maakt. Daarentegen heb je een aantal kleinere scholen, die goedkoper, eerlijker en persoonlijker lijken. Grootste nadeel voor mij is dat ik misschien minder mensen leer kennen, maar toch denk ik dat ik voor één van dit soort scholen ga.
Ik ben zelf vanaf december in Peru. Ik ga eerst een taalcursus doen van een maand, daarna een stage van zeven maanden bij een reisbureau en tenslotte ga ik nog twee maanden vrijwilligerswerk doen. Daarna ga ik rondreizen.
Wat toevallig! Ik ga ook 30 augustus naar Cusco eerst een maand Spaans leren en daarna in het zelfde project vrijwilligerswerk doen. Ook ik ga alleen dus het lijkt me leuk jullie te ontmoeten.
Wat leuk dat je ook heen gaat. Ik ga vier weken naar de San Blas Spanish school. Het schijnt wel een goede school te zijn en ik lees er veel positieve verhalen over op internet. Je kan wel even kijken op de site: www.spanishschoolperu.com. Het lijkt me ook leuk om je daar te ontmoeten, aangezien ik ook alleen ben:)
En Elke, jou heb ik een mailtje gestuurd, hoop dat die is aangekomen