Ha reizigers,
Ik ben een student uit Groningen (23) en werk in Cusco tot juli. Ik ken nu voornamelijk Peruanen door mijn werk, maar het lijkt me ook wel leuk om een Nederlander te ontmoeten. Wie zit er ook nu in Cusco en heeft zin om een keer te meeten?
Hee Milou!
Dat is ook toevallig, ik kom ook uit groningen (en ben ook 23). Ik ben alleen iets later in Cusco, ik ga er in September naartoe. Ik kan je dus jammergenoeg niet verder helpen. Maar ik ben wel benieuwd hoe het je bevalt. Hoe lang ben je daar? En wat voor werk doe je? Machu pichu al gezien? Nog nuttige tips? Hopelijk vind je binnenkort nog wat nederlanders,
Groeten Marije
Hey Milou! Kom je donderdag film kijken? In de Spaanse school van Proyecto Peru om 18.45.
Groetjes,
Donny
Proyecto Peru Spaanse school en vrijwilligerswerk
Hey! Grappig dat je me hier ook vindt. Ik ga donderdag naar Arequipa voor een paar dagen dus gaat niet lukken. Volgende week doe ik graag een keer mee aan zo’n gratis activiteit
X ps. Gaan jullie vanavond toevallig nog een drankje doen?
Vanavond even niet, maar volgende week staat er weer een hoop op het programma. Veel plezier in Arequipa en tot volgende week!
Marije misschien kom ik jou nog tegen; ik ga vanaf eind augustus voor vier weken naar ZA; Peru of Chili of Ecuador. Peru heeft mijn voorkeur maar ik moet eerst nog boeken. Ik ga rondtrekken door het land waar ik naartoe ga. Wie weet dus.