Stage lopen in Peru, cuzco februari 2011. Reisgenootje?

Ha! Ik ben Vera, student pedagogiek, 24 jaar en woon in Amsterdam.
Vanaf februari ga ik naar Cuzco in Peru om daar stage te lopen voor
5 of 6 maanden. In februari ga ik eerst Spaans leren en Cuzco ontdekken.
Het lijkt me wel zo gezellig om samen met iemand te reizen. Ga jij ook naar Peru (Cuzco) en heb je zin om samen te reizen? Laat iets van je horen!

Hoi Vera,
Ik ben patricia, ook 24 jaar, woon in Spijkenisse en ben nu ongeveer 2 jaar klaar met mijn studie en werk momenteel bij het UWV.

Wat leuk dat je vanaf februari naar Cusco gaat. Ik ga zelf eind februari naar Cusco (terug). Ik ben dit jaar al 3 maanden in Cusco geweest om vrijwilligerswerk te doen, maar heb helaas nog niet alles kunnen zien van het land. Vandaar dat ik zelf ook van plan was om de eerste weekjes te gaan reizen vanaf eind februari/ begin maart.
Mochten jouw plannen overeenkomen, dan is het wel leuk om samen wat dingen te bezoeken.

Groetjes,
Patricia Vrolijk

Hoi!

Wat leuk!
Maar, begin maart start mijn stage (maandag tot vrijdag ochtend). Heb dan dus niet meer heel veel tijd om ‘tripjes’ te maken. Wel altijd leuk om elkaar in cusco te treffen. Laten we gewoon contact houden en wie weet hebben we alsnog de zelfde plannen.

Daag!

Hoi Vera,
Contact houden is altijd prima. Heb je al huisvesting etc. geregeld? Ik kan je in ieder geval vertellen dat het echt een leuke stad is!!!
Ik zie je dan vast wel in Cusco. Ik ben er zelf ook nog niet precies uit wanneer ik wil gaan reizen. Ik begin zelf eind maart met een TEFL cursus voor een maand en daarna proberen werk te zoeken.
Ach ja, we zien elkaar in Cusco!

Groetjes,

Hoi Patricia en Vera,

Ik begin 22 februari aan een talencursus in Cusco voor 2 weken, daarna wil ik naar Machu Pichu om vervolgens nog 2 maanden te reizen…
Misschien is het leuk om elkaar te ontmoeten in Cusco? Ik vind het persoonlijk wel prettig, daar ik alleen reis en het gezellig vind om mensen te ontmoeten…
Mochten jullie interesse hebben, mijn priveemail is: [EMAIL=“kaatjeinaustralie@live.nl”]kaatjeinaustralie@live.nl

Groetjes Karen

Hallo,
Ik ben Neel, studente orthopedagogiek en ben volop aan het zoeken naar een stageplaats in Cuzco voor 6 maanden, te starten in september.
Heb jij eventueel nog tips, stageplaatsen of contactadressen voor mij?
Alvast bedankt!
Neel