Stage gezocht februari-juni 2010 richting economie/toerisme

Hallo allemaal,Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Rosalie, 20 jaar en ik ben 2e jaars studente International business and languages. Het is een studie met veel economie,toerisme en talen. Nu ben ik voor de periode februari-2010 op zoek naar een stage, het is wel belangrijk dat het bij mn opleiding aansluit. Wat ook belangrijk is is dat er talen gesproken moeten worden dus niet dat ik alleen maar Nederlands praat :)Nu heb ik ook al zitten kijken bij bemiddelingsbureaus, maar wat een prijzen, pfff… Ik hoop dat iemand me hier verder bij kan helpen!Groetjes, Rosalie

Hey rosalie,

Wat ontzettend leuk dat je ook in feb-juni naar Curacao gaat. Ik vertrek ook rond die periode. Ik ga stage lopen bij een bemiddelingsbureau Gpstart. Je hebt ook wereldstage alleen daar heb ik zelf slechtere verhalen van gehoord van vriendinnetje van mij. Gpstart is kleiner dus hebben tijdens de stage van de student ook contact met je en ook met het bedrijf. dat had wereldstage niet geloof ik.

zelf vind ik ook dat de kosten van een bemiddelingsbureau erg hoog zijn alleen je krijgt er wel wat voor terug. Ze regelen ontzettend veel voor je. Je kan je inschrijven en als je pas echt een stage hebt gevonden dan worden er kosten in rekening gebracht. Als je dus niet tevreden bent met wat ze aanbieden dan kan je het ergens anders zoeken. Zelf vind ik het wel fijn een bemiddelingsbureau, niet dat ik het aanprijs maar als er iest is kan je wel bij een bedrijf terecht. zij gaan dan iets regelen als er op dat moment iets fout is dus je staat er dan niet alleen voor.
Je moet maar eens kijken op www.gpstart.com daar staan al wat stage"s op bij landeninformatie. Er komen steeds stage’s bij. Ik hoop dat je iets kan vinden. Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag.

groetjes veronique

p.s en misschien zien we elkaar wel over een half jaar.