Stage Disneyland mbo niveau 2

hallo allemaal,

Ik doe volg een opleiding toerisme op niveau 4, maar het is de bedoeling dat ik dit schooljaar een diploma haal voor mbo niveau 2… Daarvoor moet ik ongeveer 2 maanden stage lopen en mijn droom/wens is om dit in Disneyland Parijs te doen. Deze stage zal rond juni moeten plaatsvinden,. Ik heb alleen een klein probleem, ik ben niet echt goed in frans, paar standaard dingen lukken wel, maar kan geen hele gesprekken houden in het frans. Zal dit een probleem zijn? (want waarschijnlijk pik je de taal vrij snel op als je er een tijdje zit).

Kan iemand mij helpen met een stage plaats zoeken? Want ik weet echt niet waar ik dit moet doen, hoe, of ik kans maak etc… Ik zou echt heel erg blij zijn als iemand mij kan helpen.

Groetjes Bram

Ik ben ook een student van toerisme en ik zit eigenlijk met de zelfde vraag. zelf denk ik dat disneyland wel een goed internationaal bedrijf is en dat ik me met mijn engels ook wel kan redden. maar misschien is een taalcursus wel handig, om bijvoorbeeld een goed telefoon gesprek te kunnen voeren??