Ik ben me een beetje aan het oriënteren voor een stage op Curacao. Ik doe een sociale opleiding dus dan kom je meestal terecht bij vrijwilligersorganisaties, en heb je dus geen betaalde stageplek. Hebben mensen hier ervaring mee? Kan je er makkelijk naast werken? Is er wel voldoende werk? Kortom, hoe doen jullie dat?!
In de horeca zeker! Als je nog woonruimte zoekt, mail ons gerust even, wij krijgen na april weer volop ruimte. zowel in een apt. complex of losse appartementen,
ik studeer maatschappelijk werk en dienstverlening en wil in mijn derde jaar ook voor 4 maanden naar Curacao gaan. Dit is dan ongeveer vanaf febuari in 2008. maar hoe kom ik aan een kamer, heeft iemand handige tips
even een vraagje, ik wil volgend jaar rond febuari ook naar Curacao gaan, kan ik dan ook nog een kamer bij jullie huren?? en zo ja hoe gaat dat dan en wat zijn de kosten
groetjes monique
oke hardstikke fijn,
me email is [EMAIL=“monique_van_wingerden@hotmail.com”]monique_van_wingerden@hotmail.com
tussen me namen staat steeds een laag streepje dus monique laag streepje van laagstreepje [EMAIL=“wingerden@hotmail.com”]wingerden@hotmail.com