stacaravan, huisje en/of werkvakantie

30 mei 2012

Beste mensen,

Naar een bungalowpark bij Zandvoort gaan; het bevalt mij altijd prima. Dichtbij Amsterdam, dichtbij huis en toch er helemaal uit, eigen voordeur (die heb ik nu door inwonen tijdelijk niet), middenin de duinen, Haarlem dichtbij.
Enkelen uit mijn vriendenkring komen af en toe, maar nu eens samen met iemand zoiets doen, ik zou dat graag doen.
Stacaravan kan ook, werkvakantie (tegen kost en inwoning bijv. buiten werken, dat heb ik al een aantal malen met veel plezier in Drenthe en in Belgie gedaan), eens verder weg, met voorkeur voor Wales en Ierland en Zuid Frankrijk.
Van belang is voor mij wel dat het een rustig huisje e.d. is, wegens overgevoeligheid voor geluiden.
Verder ben ik een gezellige en hartelijke en rustige man; 61 - dat kan heel oud klinken! Maar hoe clichematig ook, zo zie ik er niet uit, en ik word nogal eens 20 jaar jonger geschat.
Ik ben o.a. vegetarier, niet dat een ander dat perse hoeft te zijn - dit is geen eisenlijstje, maar geeft een indruk van sfeer en wie ik ben. Ben veel bezig met de psychologie van de kindertijd, de gevolgen daarvan voor het leven van volwassenen, tot en met prenatale psychologie toe. Ik luister veel naar muziek, ierse folk, sixties, engelse en bretonse folk, ben helemaal weg van paraguayaanse harpmuziek, en wat klassieke muziek betreft; de a capella zang uit de renaissance.
Wandel graag, praat graag met anderen (en mijn stotteren staat bij een op een contact niet in de weg; meeste mensen wennen er snel aan en ik heb nog een manier om vloeiender te praten), hoor graag wat anderen beweegt en graag doen en idealen.
Ik kijk uit naar reacties. Wegens vrijwilligerswerk en verder cursussen zoals schilderen, kan ik op veel momenten en weken het hele jaar door.
All the best, greetings, Hans