Hallo,
Deze zomervakantie wil ik graag weg. Waarheen maakt me niet zoveel uit. Wel europa denk ik, das goedkoper. Het moet namelijk wel allemaal low-budget.
Ik hou van mooie natuur, cultuur en gewoon vette plekken, daar wil ik ook naar op zoek. Beetje actie vind ik tof. Heb ook het idee misschien tijdje ergens (vrijwilliger) te gaan werken. Lijkt me leuke manier om met een land in aanraking te komen.
Iemand zin om mee te gaan?
Groetjes van Gitta

Hallo Gitta,
Dat zijn ook zo’n beetje mijn ideeën voor de vakantie en ook ik zoek nog een reisgenote:laugh: wanneer wil jij precies gaan en voor hoe lang?
Groetjes, Saskia

Ik wil graag begin juli/midden weg en als het lukt om ook nog ergens te werken wil ik 3 a 4 weken blijven. Verder hangt het er vanaf hoe tof het is. Als het heel tof is zou ik zelfs wel wat langer willen blijven, bevalt het niet zo, dan wat korter.
Wat waren jou ideeen hierover? En naar wat voor vakantie ben je verder op zoek??
Groetjes van Gitta

Ik zou het liefst ergens wat rond gaan trekken en als het dan ergens goed bevalt idd wat langer blijven. Ook ergens gaan werken lijkt mij erg leuk. Heb verder nog geen duidelijke plannen. Alleen heb ik de hele maand juni vrij en de eerste week van juli, dus ik denk dat het dan niet lukt, aangezien jij wat later wilt…
Groetjes, Saskia

Klopt, ik ben pas vanaf begin juli vrij.
Nog meer mensen misschien met dit soort plannen hier??
Gitta