Hallo!
Wie kan mij meer vertellen over St. Lucia (gelegen in zuid-Afrika)???
Informatie, ervaringen, alles is welkom!
Hallo!
Wie kan mij meer vertellen over St. Lucia (gelegen in zuid-Afrika)???
Informatie, ervaringen, alles is welkom!
Hier alvast wat foto’s van o.a. het strand en de boottocht in St. Lucia:
Je hebt in St. Lucia diverse kantoortjes waar je whale-watching etc. vooraf kunt boeken. In welke periode wil je gaan?
Groetjes uit zonnig Balule,
Corné.
Amukela Game Lodge.
www.amukela.com
St. Lucia zou ik zeker willen aanbevelen als je in die buurt bent. St. Lucia zelf vond ik een klein maar gezellig dorpje met een aantal leuke restaurantjes (Braza!!) en genoeg te doen in de omgeving zoals een Croc & Hippo Tour, snorkelen in de Indische Oceaan, game drives (zowel 's nachts als overdag) door het wetland park waar veel wild te zien is en natuurlijk als het weer en het seizoen goed is whale watchen!
Succes ermee!
Gr. Michel
Lees ook dit artikel eens met info over St. Lucia en omgeving en de ervaring met Monzi cottage.
groetjes uit de bush
Corné
Ik vond st. Lucia prachtig en superrelaxed. Je kunt daar geweldig dieren spotten in de wetlands. En er lopen 's avonds 2 Hippo’s door de hoofdstraat … zomaar … alsof het de normaalste zaak van de wereld is…
Hallo allemaal,
Wij gaan ook naar St. Lucia ( 16 juni), we zitten 4 nachten in Seasands lodge.
Gaan er zeker een walvisexcursie boeken, en wellicht ook snorkelen bij Cape Vidal!:vak02:
Wij reizen vanaf Komatipoort, dus nog even kijken hoe de beste route te plannen iemand suggesties.
groetjes Mieke
De kortste route gaat via Swaziland door Hlane National Park en vervolgens via Big Bend en de grensovergang bij Golela weer terug Zuid-Afrika in. Eenvoudig te rijden route met goede wegen, onderweg kan je eventueel overnachten in Hlane National Park of Mkhaya Game Reserve.
Succes ermee!
Heb nog een vraagje, wie weet of het mogelijk is, we hebben een huurauto, om te gaan duiken in Sodwana Bay vanuit St. Lucia, er is in Sodwana nl geen accomodatie meer te krijgen.
Ik heb echter geen idee hoe ver het rijden is, mijn man wil een dag gaan duiken daar schijnt werkelijk mooi te zijn!!
Ik ben in 2009 in St. Lucia geweest. Wij hebben wat rondgelopen in het dorpje en een heel mooie boottocht gemaakt over het meer. Veel krokodillen en nijlpaarden gespot maar ook veel vogels. Als je er bent moet je zeker een boottocht maken over het meer daar!
Om 15.00 uur in de wintertijd gaat de laatste afvaart. Dit is de populairste afvaart van de dag, maar ook zeker de mooiste! Je hebt dan mooi licht omdat de zon wat lager staat.
Wel is het slim om deze van te voren te reserveren omdat dus ook de drukste afvaart van de dag is…
Veel plezier, groetjes Wies