14 dagen met Suranga gereist en wil graag mijn positieve ervaring delen aangezien er rare verhalen circuleren.
Suranga is juist iemand met een groot hart.
Natuurlijk is naarmate zijn succes groter werd hij ook gaan verdienen en leeft er goed van met zijn familie.
Maar het is hem gegunt hij werkt er hard voor!
Zijn chauffeur Vicky (hij heeft ons samen met Suranga begeleid) is erg blij met hem als baas!!!
Ik moet er niet aan denken dat de goede reputatie te grabbel word gegooit en hij straks samen met zijn chauffeurs werkeloos raakt .
(door een persoonlijk conflict met Jan Kerkhofs)
Ik heb gebruik gemaakt van Suranga zijn diensten. Ik heb voor mijn vertrek alle afspraken gemaakt alsook de prijs.
Ik heb ook zijn advies gevraagd i.v.m. bepaalde uitstappen indien het allemaal haalbaar was op 1 dag en hij heeft de nodige correcties uitgevoerd. Achteraf bleek dit zeer correct te zijn gezien het verkeer en de straten niet dezelfde zijn als hier in Europa.
Voor alle uitstappen heeft de chauffeur ons begeleid tot aan de ingang, regelde de tickets in “no time”. Wij hebben nooit in een wachtrij gestaan.
ook voor de safari heeft de chauffeur ons een afzonderlijke jeep geregeld.
De chauffeur bracht ons ook op spots die adembenemend mooi waren en waar wij praktisch volledig allen waren, zonder andere toeristen. Dit was echt genieten.
Wij hebben zelfs met de chauffeur nog een wijziging van uitstap geregeld, met goedkeuring van Suranga. Dit alles zonder enige meerprijs.
Ik kan dus gewoon zeggen dat Suranga zeer aanbevelingswaardig is en ook zeer correct. Hij heeft ons een prachtige vakantie bezorgd.
Jan Kerkhofs kennen wij niet eens en zou niet weten wat hij gedaan heeft voor onze reis. Ik zou hem niet vertrouwen met de manier hij nu werkt, andere mensen zwart maken terwijl zij wel het werk doen. Het Suranga zelf die ons steeds ter woord heeft gestaan
Fijn te horen dat jullie ook zulke goede ervaringen hebben. Je beschrijft precies wat wij ook ervaren hebben.
Wij hopen dan ook dat onze verhalen Suranga helpen om zijn kleine bedrijfje voort te zetten.
Het is de toekomst van hem en zijn chauffeurs! (en families)
Binnenkort komt Suranga met zijn eigen web site.
Ik hoop dat iedereen die onze ervaringen deelt daar op kan schrijven.
Dank voor je reaktie,