Sri Lanka moessoen / Malediven welk atol

Mijn ticket is geboekt. half sept tot half okt ga ik 4 weken door sri lanka backpacken. Ivm moessoen dacht ik in noord en oost te beginnen en dan door naar zuid en klein stukje west. Doe ik dit goed??

En welk atol in de malediven is het beste om te bezoeken? IK wil niet tussen de honeymooners zitten, niet te duur (dus volgens mij met boot taxi is beter dan met watervliegtuig te bezoeken accomoatie) maar wel al het moois zien en dus geen uitzicht op het overdrukken Male.

Hoop dat iemand me een beetje verder kan helpen.

Hoi Ju,

Ja dat is goede Lanka planning. Malediven ben je inderdaad door je budgetwensen beperkt tot wat er relatief dicht bij MLE airport zit en dus per boot bereikbaar is. Kan niet veel verder helpen, wij zaten verder weg en met waterplane.

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

1 like

Hoi bandos maledives is erg mooi en heeft een redelijke prijs.
Je gaat dan per boot. Wij hadden alleen ontbijt erbij geboekt. We waren goedkoper uit dan all inclusive. Gr

Hoi Anika,
Via welke organisatie heb je de Malediven geboekt? Had je dat inclusief de bootreis gedaan of moest je die los reserveren?
Groetjes!

Hoi,
We hebben via bookings.com gereserveerd. Daar kun je kijken naar Bandos Maledives. Het eiland heeft een mooi huisrif op 15 meter.
Daar kun je mooi snorkelen. Volgens mij kun je ook rechtstreeks bij Bandos boeken. Als je even zoekt met google kon je zo op hun website. De website is heel duidelijk en in het engels, dus dat moet wel lukken. De boot kun je er dan bij boeken.
Groetjes Anika

1 like

embudu is het voor mij geworden, rechtstreeks geboekt
incl boot en goed betaalbaar (voor maledivese begrippen)