Sri Lanka ervaring in januari

Mijn ervaring in Sri Lanka: http://www.toetjestafel.com/2013/10/sri-lanka-malediven-part-1.html

Ik heb wat foto’s gepost, maar heb echt een verschrikkelijke tijd gehad in Sri Lanka. Ik raad het af. Vooral voor gemixte koppels. In mijn geval Surinaams-Hindoestaans (dachten dat ik van daar was) en Turks. Dus als je Indian features hebt en een Turkse man of arabisch lookalike… zou ik NIET gaan

Just a Tip

Wat een negativiteit heb je zeg! Vind het jammer dat je het op deze manier post op deze site.
Je kunt het niet naar je zin hebben gehad maar misschien liggen sommige dingen ook aan hoe je in het leven staat.
Reis de hele wereld over en heb nooit nergens geen last!!!
Sri lanka is een prachtig land als je het wil zien tennminste!

Wow, Sri Lanka ligt nogal dicht bij India… daar wordt nog veel meer gestaard. Privacy zien ze daar toch wat anders dan bij ons in NL
De cultuurverschillen zijn groot, ik heb het idee dat je daar niet zo goed op was voorbereid.

Hoewel ik het als vrouw alleen niet de meest beste plek vind om naar af te reizen, vind ik je negatief. Ik was er zelf een maand en heb veel van wat jij noemt ook bezocht, behalve de olifantenrit.
Ieder olifantenritje is altijd en overal dierenmishandeling.

Maar als ik dan je klachten lees over zand wat niet zacht is en water wat niet blauw is, dan neem ik het met een kilootje zout, of beter nog een baal…

Whaha zie nu pas dat we reageren op een hele oude post…

1 like