spw'er zoekt reisgenoot naar zuid-afrika

hallo,ik ben een vlotte meid van 19 jaar en ik zit op de spw (friesland college leeuwarden) ik wil in 2007 als ik mijn studie heb afgerond naar zuid-afrika. ik wil hier graag werken, het liefst iets waar mijn spw diploma van pas mee kan komen.
ik heb nog nooit gereisd en reizen in een vliegtuig lijkt me vreselijk eng.
ik ben totaal niet bekend in afrika en een reisgenoot ljkt mij dan des te gezelliger.
waar ik precies heen wil en wat ik precies wil doen weet ik nog niet, maar ik weet wel dat ik het wil proberen.

lijkt het je wat, please let me know!!! en reageer op deze oproep.

Hallo,

Ik ben april klaar met de pabo, wil dan erg graag op reis en zuid-afrika lijkt me helemaal geweldig. Het is natuurlijk een stuk gezelliger (en vertrouwder) als ik er niet in mijn eentje op uit hoef. Vandaar dat ik op je advertentie reageer. MIjn msn is Nick_van_de_ven@hotmail.com . Misschien dat je me toe wilt voegen, en we het er eens over kunnen hebben!

Groetjes,
Nick

Je kan ook op www.xplore.nl kijken! Daar staan een aantal projecten op waar je aan mee kan doen! Ik heb zelf vorige zomer meegedaan aan een project: onderzoeken van Fair Trade in Kenia. Was erg leuk en niet duur :wink: Ik ben 18 jaar maar was wel 1 van de jongste die meedeed maar dat was geen enkel probleem :smiley: allemaal leuke mensen.

Groetjes,
Maarten

hee
Ik ben net gestopt met me opleiding sport en bewegen… en wil ook weg uit nederland. Ben al langere tijd opzoek naar een goede orgaanisatie om te gaan. en inderdaad het is veel beter om met zen 2e die stap te nemen dan alleen…
ik zie dat je al lang geleden een bericht heb geplaatst ma toch.

ben je al verder in je ontwikelingen?

groetjes Sijbrenne

hey, leuk dat je een berichtje achter liet. ik heb me een tijd geleden aangemeld bij activity international. met deze organisatie ga ik naar kaapstad. ik heb alles al zo goed als geregeld. ik vertrek op 16 juli en kom eind augustus weer terug, best lang dus. als je meer wilt weten over de organisatie waar ik mee reis ga dan naar www.activityinternational.nl daar vind je alle info. ze regelen ook heel veel voor je, ze hebben mijn vliegticket bijv. ook geregeld. ideaal dus.
ik hoop dat je hier wat mee kan, en als het nog mogelijk is om samen te reizen dan ben ik daar helemaal voor. mijn email adres is: [EMAIL=“bringiton_878@hotmail.com”]bringiton_878@hotmail.com. groetjes froukje