spullen oververhuizen NL-turkye

mijn ouders hebben onlangs hun spullen laten oververhuizen door een duits vrachtwagen bedryf in hamburg.
ik wil iedereen hier voor WAARSCHUWEN NİET DOEN! de naam van het bedryf is kayacik en zyn grote oplichters!
me ouders hadden met de eigenaar van het bedryf een contract opgemaakt via e-mail over een bedrag (3.700euro)
toen de vrachtwagen kwam en alle spullen zaten erin was het ineens 9.000euro! mijn moeder wou de spullen alweer uitladen en me vader probeerde een dealtje te sluiten.
uiteindelyk hebben ze het rondgekregen voor 8.000euro!!! voor die prijs heb je hier nieuwe meubels voor 3huizen in te richten maar er zaten belangryke stukken by die mee naar turkye moesten.
toen zeiden ze dat 1 van myn ouders mee moest naar i.bul om de spullen over de grens in te klaren.
toen myn vader zei dat dat niet klopte omdat ze daarvoor toch een bedryf in hadden gehuurt omdat soort dingen te regelen moesten myn ouders 500euro handgeld betalen.
dat deden ze niet (natuurlyk) de afspraak was dat omdat ik al met myn man in turkye woon,wy de spullen zouden ontvangen.
de spullen kwamen…maar om 11uur in de avond en het was pikdonder!!! ze flikkerde de spullen zo op de grond en reden ervan door!!! wij hebben gelyk alle spullen gecontroleerd en moet helaas melden dat 2bankstellen helemaal gescheurd waren, helft van het servies kapot, 2 dozen missen we (nooit afgeleverd) en magnetron kapot!!! DIT IS GEEEN GRAP!
helaas dat het ons is overkomen maar we willen dit tegen iedereen zeggen; maak niet de zeflde fout als ons door met deze mensen in zee te gaan!