Sinds een maandje woon ik nu in Gumbet en ik wil graag me spullen en kat laten over komen.
Ýn maart ga ik dus naar ned. toe om alleen mijn kat op te halen en ik weet dat het met onur air geen probleem is maar dat schiphol hier dus geld voor wilt hebben.
Wie weet hoeveel ?
Graag wil ik ook mijn spullen laten over komen het is alleen een bed , kast 2 nachtkastjes en mijn tv.
nu had ýk geýnformeer býj een bedrýjf maar dýt kwam op 3300 euro!??? dus veel te duur.
Heeft ýemand tips voor mýj??
T is inderdaad zo duur…je kan toch wat leuke spulletjes kopen in Bodrum of omgeving,ze hebben daar allemaal leuke winkels en volgens mij is t helemaal niet zo duur…in ieder geval goedkoper als je spullen uit nederland laten overkomen…Woon je alleen in Gumbet??
Succes
Het is echt niet zo duur als je denkt wanneer je je spullen met een transport ( vrachtwagen ) laat vervoeren. Ik heb hier een
e-mailadres voor je van een transportbedrijf uit Turkije dat regelmatig vracht van Holland mee naar Turkije neemt en die wellicht ook jouw bed nog mee kunnen nemen. Het transportbedrijf heet Karmer en zit in Izmir.
Het is wel een heel gedoe met het “aannemen” van je spullen bij de douane, maar het wordt wel bij je adres afgeleverd.
Het e-mailadres is: h.blackwater@hotmail.com
succes! Franci
Laat je weten hoe het gegaan is?
Als je kat ingeent is zal je je mogen meebrengen.
Voor die meubelen,vergeet dit. Kost veel te veel geld ,hier heb je alles nieuw voor nog geen 7OO euro. Een nieuwe televisie kost maar 3OO euro.En geen gezeur aan de douane en formulieren invullen .Op de televisie ook invoertaksen.We raden onze klanten allemaal aan, hier alles nieuw te kopen en dan het liefst trukse merken zoals Arcelik of vestel. Verkopen ze overal,geven 3 jaar garantie en altijd wisselstukken te krijgen.Europese merken kopen hier kan bij een latere reparatie langer duren om de wisselstukken te hebben.
Groetjes uit Turkije,
Françoise
kat is niet gratis, ik geloof dat het per kilo (met kennel of tas) 5 euro is. en als het in totaal onder 5 kilo zit mag je m meenemen op schoot, anders moet het in het ruim, maar met een kat zal dat niet gebeuren, wel met honden.
Mag je een kat meenemen op schoot?? op de stoel?? Moettie toch wel in een hokkie of niet?? Ik vind het wel een beetje zielig voor zon diertje (jah jah ik ben een grote dierenvriend ;))… Kunnen ze hem niet eerst verdoven en dan laten vliegen?? Ja ik zeg maar wat hoor… maar ik zag het zo een beetje voor me en mijn kat gaat al flippen als ze in de auto moet dus hoe dat dan zou moeten in een vliegtuig???
Maar sarah ik snap dat je je kat bij je wil hebben! je hebt groot gelijk! ik zou ook niet zonder mijn lieve katje kunnen