Spullen, dingetjes en bijgeloof

(origineel bericht op be-more.nl)

Spullen, dingetjes en bijgeloof

<span style=“color: black”>Zo vlak voor vertrek moet ik er toch aan geloven, Inpakken. Het is weer even geleden dat ik als backpacker op stap ben geweest, maar zonder problemen sorteer ik mijn spullen en de target staat op 17 kg. Zo bezig ontdek ik al weer snel wat een gewoonte dier ik ben. Altijd de ketting van mijn vader, oorknopjes ooit gekregen van een vaag vriendje, linker rij in het vliegtuig en bij het opstijgen Caro Emerald. Voor iemand die op de 13de geboren is zou “bijgeloof” toch geen issue moeten zijn. De praktijk blijkt anders. Paspoort niet in het bovenste vakje betekent dat ik het verlies en geen oogpotlood in de handbagage geheid raakt dan mijn koffer zoek. Maar 1 zekerheid heb ik, als het refrein van Caro op mijn IPod klinkt, dan hang ik in de lucht! Tot in Cambodja!!

Oo, en voor iedereen die mij een persoonlijk bericht wil sturen dat kan naar </span><a href=“mailto:svdloo@planet.nl”>svdloo@planet.nl</a>

Oo 2, en wie nog wil doneren (of het nog vergeten is hé W.) dit kan nog op het volgende rekeningnummer: <strong>12.17.74.228 t.n.v. Be More te Nijmegen onder vermelding van </strong><strong>Sabine van de Loo. </strong>Alvast heel erg bedankt!!!
<strong> [/color]</strong>

(origineel bericht op be-more.nl)