(origineel bericht op be-more.nl)
Bijna op weg… nog 1 nachtje slapen
Nog 1 dag voor ik vertrek. De spanning begint te stijgen en het gewicht van mijn tassen ook. Mijn tassen zijn zwaar! Uiteraard neem ik een backpack en een weekendtas zonder wielen mee. Onder het motto: die wielen lopentoch maar vast in het rode zand. Dus ik kom vast als een ware popey terug van al het tillen.
Leuk om te ervaren dat veel mensen weer zo meeleven met mijn reis. Dat vind ik wel echt tof. Bij deze wil ik nog een keer iedereen bedanken.
<u>De sponsors van geld: ik ga er voor zorgen dat het goed terecht komt. </u>
<u>De sponsors van de boeken. Ik heb er veel mogen ontvangen. En volgens mij kan ik mijn Engels ook nog wel ophalen aan die halve bibliotheek die nu in mijn tas zit. Haha…. </u>
<u>De sponsors van de kinderkleding. Ik hoop dat we veel kinderen blij mee kunnen maken met al die leuke kleding. </u>
<u>En natuurlijk de sponsors van een beetje creativiteit voor mijn boek. Jullie moesten eens weten hoe benieuwd ik ben wat er allemaal op de kaartjes/ A-4tjes staat. Maar het zit allemaal netjes opgeborgen in een map. </u>En ik hoop dat het boek geweldig.
En natuurlijk iedereen bedankt die meeleeft.
Yesssss! Ik ga weer, ik mag weer. (origineel bericht op be-more.nl)