Sprs.me? Of zelf een leuke bestemming kiezen :)

Hee allemaal!

Ik zat net op de website ‘sprs me’ te kijken en het lijkt me erg gaaf om zoiets een keer te doen! Niet weten hoe of wat en ter plekke alles ontdekken. Wie ziet dit ook wel zitten? Mocht je het te avontuurlijk vinden… ik ben ook.best in voor iets anders leuks!!!
Ik zoek een gezellige, vrouwelijke reisgenote tussen de 25 en 30 jaar. Ik zou graag wegwillen in de voorjaarsvakantie, ivm. werk in het onderwijs ben ik gebonden aan de schoolvakanties.

Wie.weet tot snel!
Groetjes, Kir

Hoi Kirsten, ik heb inderdaad ook al enkele keren op sprs me gekeken en het lijkt me ook ontzettend gaaf.
Zelf wil ik heel graag wat meer gaan reizen. Misschien in de meivakantie, maar wie weet ook in de zomervakantie. Naast sprs me heb ik ook andere opties bekeken. Interrail of een rondreis bijvoorbeeld.
Het lijkt me in ieder geval leuk om is in contact te komen met elkaar.
Ook ik werk in het onderwijs dus ook gebonden aan de schoolvakanties en ben overigens 25 jaar :wink:

Groetjes Chantal

Hee Chantal!

Thanks voor je reactie! :slight_smile: Heb je al veel gereisd en ook al eerder met iemand via Internet?
Wat vind je leuk om te doen? Waar zou je nog graag naar toe willen?

Groetjes

Hoi Kirsten,*

Nee ik heb nog niet zoveel ervaring met reizen, maar wil het al heel lang heel graag. Ik heb vorig jaar in de zomer de stap gezet om alleen een georganiseerde singlereis van twee weken door Italië te gaan maken. Ik heb hier onwijs van genoten, dus wil dit jaar graag weer wat ondernemen. Nu kwam ik dit forum tegen en dacht laat ik is kijken. Heb jij al wel veel gereisd en met mensen via internet?

Ik wil nog heel veel zien. West-Amerika en Indonesië staan echt nog op mijn verlanglijstje, maar binnen Europa heb ik ook nog heel veel niet gezien. Met zijn tweeën of met een groepje kan wat mij betreft ook nog allemaal. Ik was van plan om nog een berichtje op het forum te plaatsen. Heb jij al specifieke wensen? Leuk om op de hoogte te blijven van elkaar! Ben benieuwd naar jou ideeën!

Groetjes*

K heb je een prive bericht gestuurd!