Een leuke reisgenote gezocht (20-30) voor gezellige vakantie

Hoi,

Ik ben Saskia 23 jaar. Ik wil dit jaar op vakantie, maar helaas is er niemand met wie ik mee op vakantie kan.
Dus bij deze zoek ik een leuke gezellige en ondernemende meid die zin heeft om met mij mee te gaan. Het liefst tussen de 20 en 30 jaar, maar ouder mag ook.
Ik ben zelf een echte doener in de vakantie en wil dan ook graag iets van de omgeving zien, al vind ik het niet erg om het een dagje rustig aan te doen.
Waar we naartoe gaan op vakantie maakt me eigenlijk niet uit. Dat kan in Nederland zijn, maar het buitenland lijkt me ook gaaf.
Lijkt het je wat, laat dan een berichtje achter of voeg me toe op msn. Het adres is [EMAIL=“jackrusseltje1984@hotmail.com”]jackrusseltje1984@hotmail.com.

Misschien is het ook een leuk idee om al een keer voor de reis een dagje af te spreken om iets te gaan doen om kennis te maken. Ik wacht jullie reacties af. :thumbsup:

Groetjes Saskia

Hoi Saskia,

wanneer en voor hoe lang wil je op vakantie? Ik vertrek op 1 september naar India voor bijna 4 maanden. Ook bezoek ik Nepal, de Andaman eilanden en Sri Lanka. Als je zin hebt om mee te gaan (hoeft natuurlijk niet per sé ook voor 4 maanden te zijn), mail me dan naar [EMAIL=“stephanie_noord@hotmail.com”]stephanie_noord@hotmail.com

groetjes

Moet het per se een reisgenotE zijn?

Hoi Saskia,

Mijn naam is Petra, ik ben 26 jaar en ben op zoek naar een reismaatje voor Ghana in december 2007. Mijn plan is om op de bonnefooi rond te reizen. Tijdens deze reis wil ik uiteraard zo veel mogelijk van het land zien en me wanneer mogelijk aansluiten bij een gemeenschap om me er een dagje nuttig te maken. Wanneer je geinteresseerd bent kun je me mailen: [EMAIL=“pee_k8@hotmail.com”]pee_k8@hotmail.com

Gr. Petra

Hoi Saskia,

Ik ben een 22-jarige studente die van halverwege augustus tot halverwege september (2007) door Nieuw-Zeeland gaat reizen. Autootje huren en rijden maar.

Aangezien ik niemand kon vinden om mee te gaan ga ik alleen, maar een reisgenootje erbij is altijd gezelliger!

Als het je leuk lijkt stuur maar een mailtje.
Mijn emailadres is: [EMAIL=“meinou123@hotmail.com”]meinou123@hotmail.com

Groetjes,
Meinou

Lijkt me leuk, ik heb je toegevoegd in mijn msn. Ik ben van plan naar ierland te gaan, ga je mee?

Hoi iedereen,

Ik heb helaas nog niet de juiste persoon kunnen vinden voor de vakantie. Ghana en Sri Lanka vond ik helaas nog wel ietsje te ver. Als er iemand nog leuke plannen heeft voor wat dichter bij huis zeg maar, dan hoor ik graag jullie voorstellen.

Groetjes Saskia

Hai Saskia,
Misschien had ik al gereageerd?
Ik ben nog op zoek naar een reisgenotes om mee naar Kreta te gaan. ik huur daar namelijk voor 4 weken een 4 persoons appartement tegen een gunstige prijs Ik zoek nog reisgenotes voor de periode vanaf 10- 25 aug) Ik hou van eten, uitgaan (niet elke dag, geen fanatieke stapper hoor!!)Eiland verkennen, zonnen,winkelen.

Interesse hoor ik het graag

Lis

l _ berghaan @ orange . nl (aan elkaar)

Hi Saskia,

Je oproep klinkt bekend! Wat vind je van Rome, Lissabon, Berlijn, Barcelona of …? Ik ben een stedentripreizer. Genieten en doen…
Ben 28 en ga graag op vakantie in augustus. Heb al vrij genomen maar nog geen plannen.

Groeten Carina

Hoi Carina,

het idee lijkt me wel leuk. Wil je me anders op msn toevoegen, dan kunnen we wat babbelen en een beetje kennismaken. Mijn adres staat in het eerste bericht bovenaan.

Groetjes Saskia

Hoi,

Ik ben een spontane gezellige meid die in september een dag of 8 een zonvakantie wil gaan houden. Mijn idee van vankantie is zon/zee/strand/shoppen en feesten. Zat te denken aan Turkije. Wil je mee?

Groetjes Martine

Hoi saskia! Deze zomer wil ik in gaan surfen of rondreizen door frankrijk/spanje/… was benieuwd of je inmiddels al plannen hebt of nog leuke ideeen! Groetjes!