"Mijn project was sport, aangezien dat dat mij het meeste aansprak, want mijn liefde voor voetbal is zeer groot. En al snel leerde ik dat hun liefde voor de sport gelijk aan die van mij was. Echt een schitterende voetballer ben ik zeker niet, maar dat maakt allemaal niet uit als je hier met deze kinderen werkt. De kinderen hier zijn ongelooflijk, ze hangen hier allemaal aan je, je krijgt constant knuffels en ze laten je snel thuis voelen in Costa Rica.
Tijdens de weekends kon je naar het strand gaan, gaan bungeejumpen, een canapetour doen of gaan raften. Zoveel mogelijkheden om je te amuseren. Mijn favoriete plaats was Tamarindo, waar je wel veel Amerikanen (gringo’s) tegenkwam (spijtig genoeg). Maar het mooie strand en het goeie uitgangsleven laten je de luide mannen van de USA wel vergeten.
Een andere onvergetelijke ervaring was het raften, ik ben zeker geen held in zulke dingen, maar dit was echt schitterend. Een ongelooflijk vermoeiende ervaring, maar zo in het midden van het regenwoud varen in een klein bootje, is zeer indrukwekkend."
Het hele verhaal lezen doe je hier: http://bit.ly/vxERVw