Reisgenootje voor Costa Rica + Panama

Olaaaa,

Ik ben in april klaar met studeren en wil in mei naar Costa Rica gaan om vrijwilligerswerk en spaans te leren! Ben van plan om ongeveer twee maanden te verblijven! Heb al wat berichtjes gelezen dat het beter is om daar ter plekke een project te zoeken, geldt dit ook voor verblijf?

Adios,
LaRa

Dag Lara,

Ik vertrek maandag voor 7 maand naar Costa Rica om daar een voetbalschool op te zetten voor arme kinderen in de achterstandswijk Purral (San Jose). Hier ga ik in totaal 6 maand mee bezig en daarna nog 1 maand rondreizen door Midden-Amerika. Kan je nu nog niks vertellen omdat het ook allemaal nieuw is voor mij, maar misschien kan ik je tussendoor wel eens wat nuttigs vertellen!

Groeten,

G

1 like

Olaa G,

Dat is echt zo toevallig, ik zit zelf ook op voetbal en zo’n project lijkt me echt heel erg leuk! Lijkt me een goed plan om tussendoor contact te houden, misschien dat ik wat voor jullie kan doen?

Goede reis maandag!
LaRa

Dat is mooi ja! Als je mij je e-mail adres even wilt sturen via een privé berichtje gaat het wat makkelijker namelijk! Bij mij doet deze site het niet helemaal goed waardoor het mij niet lukt om jou privé bericht te sturen…

Groeten,

G