Sponsoring vrijwilligerswerk cambodja

Beste allen!

In juli vertrek ik voor twee maanden naar Cambodja als vrijwilliger met projects abroad.
Ik zal daar Engelse les geven, helpen bij het bouwen van een speeltuin voor het schooltje en de lokale vissers helpen bij het in kaart brengen van vispopulaties en het opstellen van een duurzaam visplan.

Zoals vaak hangt er aan dit verhaal ook een financieel plaatje. Om dit rond te krijgen ben ik op zoek gegaan naar verschillende sponsoracties.

Voor een van de acties reken ik graag op jullie hulp. Belangrijk is dat het voor jullie niets kost!
Op deze website http://steunen.com/steun/wouter kunnen jullie GRATIS testproducten/abonnementen aanvragen.
Voor de bedrijven is dit een vorm van reclame waardoor ze een bepaald bedrag bijdragen aan mijn vrijwilligersproject.

Om te testen of het geen oplichting is heb ik eerst zelf het proefabonnement van testaankoop geprobeerd. Enkele weken later kreeg ik gratis het proefpakket in de bus en stond ik 10 euro dichter bij mijn doel.

Ik stond er ook eerst sceptisch tegenover, maar het is dus geen oplichting.
Ik wil jullie alvast bedanken voor de steun en veel plezier wensen met het proefpaket! :slight_smile:

Als je nog vragen hebt kan je me altijd bereiken op virouxw@hotmail.com
Vele groetjes!!

Wouter