Sperrin Mountains

Waarom zijn de Sperrin Mountais (County Tyrone) niet zo bekend? Ik heb een keer in Gortin (bij Omagh) overnacht, Het was er mooi. De route van Letterkenny naar Omagh is ook aan te bevelen. Je rijdt hoog boven een rivierdal, meen ik mij te herinneren.

Geen idee, ik had er ook nog nooit van gehoord. Maar misschien dat je er hier ook niks over gelezen hebt omdat Co. Tyrone onder Noord Ierland valt wat op zijn beurt weer onder het VK valt :slight_smile: Maar foto’s zijn welkom, ik ben benieuwd!

Maar natuurlijk mag Noord Ierland hier gewoon gepost worden :smiley: het ligt tenslotte op hetzelfde eiland.

Maar wat ik eigenlijk bedoelde is, dat wanneer mensen informatie of iets dergelijks zoeken over Noord Ierland of iets willen vragen, ze ook eerst even het Groot Britannië forum even moeten nakijken, omdat het daar ook tussen kan staan :slight_smile: Kwam er misschien niet helemaal zo uit haha.

Mooie filmbeelden over de Sperrin Mountains vind je in www.youtube.nl . Verder, ik dacht dat voor het toerisme Ierland en Noord-Ierland als eenheid wordt gezien. Dus Noord-Ierland hoort in het Ierland forum thuis. Of zie ik dat verkeerd?